اورژانس تهران به حالت آماده باش درآمد

اورژانس تهران به حالت آماده باش درآمد
ولی زاده جانشین عملیات اورژانس تهران از استقرار 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس در میادین اصلی شهر خبرداد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  ولی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در پی تشدید آلودگی هوای پایتخت اورژانش تهران 5 دستگاه اتوبوس امبولانس در میادین اصلی شهر از جمله میدان ازادی ، انقلاب ، تجریش ، راه اهن و امام خمینی از فردا مستقر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی ادامه داد : تمام تکنسین های اورژانس و همچنین امبولانس های اورژانس تهران از فردا به حالت اماده باش خواهند بود.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از ممنوعیت ورزش صبحگاهی طی فردا چهار شنبه در مدارس تهران خبرداد . 

همچنین کارخانه های سیمان ، شن و ماسه از امروز تعطیل شد.

حیدر زاده مدیرکل محیط زیست استان تهران نیز اعلام کرد : در نیروگاه بعثت استفاده از سوخت مازود از امروز پس از چند سال تعطیل و این نیروگاه مکلف به استفاده از سوخت گاز به عنوان جایگزین شد.

در ادامه این گزارش عزیز اوغلی مدیر کل هواشناسی استان تهران هم اعلام کرد : تا 5 شنبه ظهر پایداری هوا ادامه خواهد داشت .

همچنین به گفته مدیرکل محیط زیست استان تهران انجام بازی پرسپولیس و میلان به علت آلودگی هوا در هالی از ابهام است.

براساس این گزارش نداف نماینده وزارت بهداشت خبرداد: در اهواز 20 هزار بیمار دچار بیماری تنفسی شده اند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه