اخبار داغ

کوچک زاده در در وبلاگ شخصی اش نوشت:

از طرح‌ هایی نظیر " استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان" بیزارم!

از طرح‌ هایی نظیر " استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان" بیزارم!
به اطلاع می رسانم من نه تنها جزء امضا کنندگان این طرح و نظایر آن نبوده ام بلکه به شدت هم با دادن چنین طرحهایی مخالف و از طرح آن شرمنده ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا مهدی کوچک‌زاده در وبلاگ شخصی خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

از طرح‌ هایی نظیر " استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان" بیزارم!

, از طرح‌ هایی نظیر " استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان" بیزارم!,

یکی از خوانندگان وبلاگ به نام "مسعود شایگان" کامنتی خصوصی گذاشته در مورد برخی طرحهایی که علیرغم مخالفت من و دوستانم با کمال تاسف در مجلس طرح و اکثرا هم به تصویب رسیده اند و آخرین آنها که در شرف مطرح شدن است " استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان" نام دارد.
در این مورد به جای هر حرفی عین آن کامنت را به نمایش می گذارم و به اطلاع می رسانم من نه تنها جزء امضا کنندگان این طرح و نظایر آن نبوده ام بلکه به شدت هم با دادن چنین طرحهایی مخالف و از طرح آن شرمنده ام.

,
,

نام آقای جبار کوچکی نژاد نماینده رشت ذیل طرح اخیر هست که به دلیل مشابهت با نام من موجب شده عده دیگری هم در کامنت هایشان مرا جزء امضا کنندگان قلمداد و اعتراض نمایند برای رفع این شبهه هم خوانندگان می توانند با مراجعه به این آدرس:

,

http://rc.majlis.ir/fa/legal_draft/show/844768

, http://rc.majlis.ir/fa/legal_draft/show/844768,

و کلیک روی آیکون "نمایندگان 21" اسامی امضاکنندگان طرح " استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان" را ملاحظه نمایند.

,

و اما کامنت دلسوزانه "مسعود شایگان" :

,

مخاطب این نوشته فقط طراحان این طرح نیستند! همه نماینده هایی هستند که به چشم خود این رانت خواری را می بینند و ساکتند! همه نماینده هایی هستند که به عدالت طلبی می شناسیمشان!

,

این نوشته نه نوشته ای سیاسی است و نه کینه ای برآمده از دعواهای قبیله ای گروههای سیاسی.رنجنامه ای است برای موکلانی که چشم به هرم سبز خیابان سبز بهارستان بسته اند تا مگر دردی از آنها دوا کند برای وکیلانی که این روزها دغدغه شان نه ملت که جای دیگری است!

,

ماجرا چیست؟ بگذارید این داستان را از روزهایی پیشین آغاز کنیم از 20 شهریور سال 1389 که حمید رسایی نماینده تهران پس از جار و جنجال های پیش آمده بر سر تعطیلی سه روز عید فطر با انتشار یادداشتی به تعطیلات زیاد دوستانش در مجلس شورا اعتراض کرده بود و نوشته بود: واقعیت تلخ است اما نمی‌توان انکارش کرد و عیب بودن تعطیلات یک ماهه ما نمایندگان یک واقعیت تلخ است. تا ما نمایندگان مجلس نسبت به حذف این تبعیض آشکار از آیین نامه داخلی که از مجلس سوم پایه گذاری شده، اقدام نکنیم، مردم نیز بسیاری از داد و فریادهای ما را حمل بر غرض ورزی و سیاسی کاری می‌کنند.

,

http://www.asriran.com/fa/news/135538
این صدا گرچه آن روز نشنیده گرفته شد. پس از چندی اما ماجرای تسهیلات مجلس شورا به نمایندگان در ابتدای هر دوره نیز سر و صدای رسانه ها را بلند کرد. به این مورد باید طرح موسوم به مادام العمر شدن حقوق نمایندگان را نیز اضافه کرد. اما این پایان ماجرای غم انگیز اشرافیت در مجلس اصولگرا نبود چرا که دیروز در میان بهت و حیرت ناظران خبر از امضای طرحی عجیب توسط برخی از نمایندگان مجلس بر روی سایت های خبری قرار گرفت که یقینا اگر تاریخ بالای خبر نبود می توانستید آن را به نمایندگان مجلس پهلوی هم نسبت دهید.
اما این طرح چیست؟ نام این طرح استمرار حقوق مکتسبه غیرمالی نمایندگان است و در آن اجازه حمل سلاح، پاویون و طرح ترافیک به نمایندگان داده می شود. احمد بخشایش اردستانی با ذکر این موارد گفته است که البته نماینده ها باید هزینه این طرح ها را خود بپردازند و تاکید کرده است که این طرح هیچ بار مالی ندارد با وجودی که این طرح امتیاز خاصی برای نمایندگان ندارد ولی بیشتر نمایندگان سابق به دنبال آن هستند تا استفاده از این امکانات برای آن‌ها استمرار یابد؛ طرحی که در آن هیچ‌گونه فواید مالی نیست.

, http://www.asriran.com/fa/news/135538,
,
,

http://www.hamshah.com/

, http://www.hamshah.com/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه