اخبار داغ

عزم دولت و مجلس برای حمایت از تولیدات داخلی

عزم دولت و مجلس برای حمایت از تولیدات داخلی
رئیس کمیته امنیت ملی مجلس گفت: تحریم‌های شرکت‌های خارجی که با ایران در زمینه خرید برخی تجهیزات مورد نیاز کشور همکاری می‌کنند، نشان می‌دهد آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و نمی‌خواهند به خباثت‌های خود پایان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با فارس در سبزوار با تاکید بر اینکه واردات بی‌رویه کالا سبب ضربه زدن به اشتغال کشور می‌شود، اظهار داشت: واردات بی‌رویه در کاهش اشتغال کشور موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه امروز کشور دارای نیروی ماهر و متخصص خوبی در حوزه‌های مختلف است تصریح کرد: دولت و مجلس عزم جدی برای اشتغال این نیروی ماهر و متخصص دارد که خوشبختانه به برکت این نیروی ماهر امروز شاهد تولیدات خوب و با کیفیت در کشور هستیم.

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امروز در برخی از کالاها شاهد کیفیت پایینی هستیم به خاطر رغبتی است که مردم نسبت به برخی از کالاهای خارجی نشان می‌دهند خاطرنشان کرد: این مسئله سبب شده تا کالای ایرانی مورد توجه نباشد و مردم به سراغ برندهای خارجی بروند.

,

وی با بیان اینکه امروز کالاهای ایرانی با برندهای معتبر و خوبی در کشور تولید و در بازار مصرف داخلی مورد توجه قرار می‌گیرند افزود: عدم توجه به این برندها و ظرفیت‌های داخلی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی تبعات منفی دارد و رونق بازار داخلی را با مشکلات مختلف روبه‌رو می‌کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز توجه به مصرف محصولات ایرانی باید به عنوان یک تکلیف مهم احساس شود، عنوان کرد: خوشبختانه مجلس قوانین لازم مانند قانون کسب کار و لایحه خروج از رکود را در زمینه توجه به محصولات داخلی و کالای ایرانی مصوب کرده است که در کنار این مصوبات ما نیاز به یک فرهنگ‌سازی و احساس تکلیف در زمینه مصرف این محصولات در بین مردم داریم.

,

وی با اشاره به ورود پیکر مطهر 175 شهید غواص دفاع مقدس به کشور و راه افتادن موجی در رسانه‌های خارجی نیز گفت: متاسفانه آنچه که این رسانه‌های معاند انجام می‌دهند فرافکنی‌های مدیریت شده‌ای است که از سوی غربی‌ها و مخالفان با نظام، خط دهی می‌شود و مردم ما در این زمینه هوشیار هستند.

,

محسنی ثانی با بیان اینکه جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران محصول توطئه‌های غربی بود اضافه کرد: حکام آن روز عراق اجراکنندگان این توطئه بودند که ما نیز برای رویارویی با این تجاوز در برابر دشمن بعثی ایستادیم.

,

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام حکومتی فعلی عراق بر مبنای مردمی بودن و متفاوت از نظام گذشته بعثی این کشور شکل گرفته است گفت: یقینا این نظام مسائلی که در گذشته داشته را ندارد.

,

وی با اشاره به خباثت‌های طرف غربی درگیر در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: متاسفانه آمریکایی‌ها در طول روند مذاکرات هسته‌ای پی در پی به دنبال کارشکنی، عهدشکنی و دبه درآوردن هستند و در این زمینه تخلفات زیادی انجام داده‌اند.

,

محسنی ثانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برخلاف تعهداتشان در ژنو و لوزان عمل می‌کنند، گفت: تحریم‌های شرکت‌های خارجی که با ایران در زمینه خرید برخی تجهیزات مورد نیاز کشور همکاری می‌کنند، نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و نمی‌خواهند به خباثت‌های خود پایان دهند.

,

وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ما باید نسبت به تخلفات و عهدشکنی‌های طرف غربی در طول روند مذاکرات حساسیت جدی داشته باشد، عنوان کرد: تیم مذاکره‌کننده باید طوری عمل کند که از تخلفات طرف مقابل برای مقابله بهره‌برداری کند.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه