اخبار داغ

درسایه خوش‌ خیالی وخواب‌ آلودگی مسئولان فرهنگی:

اجرای نمایشی مبتذل در «تئاتر شهر» دارالمومنین همدان!+تصاویر

اجرای نمایشی مبتذل در «تئاتر شهر» دارالمومنین همدان!+تصاویر
آیا کسی از مسئولان همدان خبری دارد؟ لطفاً صدای ما را به گوششان برسانید…
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند، پس از اجرای کنسرت های مختلط در دارالمومنین همدان در سایه بی‌توجهی ادامه‌ دار مسئولان فرهنگی شهری که نام شهر انصارالحسین (علیه السلام)، دارالمومنین و دارالمجاهدین را به یدک می کشد، نمایشنامه‌ ای مبتذل به روی صحنه رفت که حتی نوشتن از آن‌هم دستمایه‌هایی از سانسور را با خود به همراه دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

مشاهده صحنه‌هایی چون استفاده از لباس‌خواب در روی سن و ... تنها نمای کوچک ترسیمی از نمایشنامه ایست که در این اثر شاهد هستیم.

,

نمایش "نوعی داستان عاشقانه" به کارگردانی "سهراب نیک فرجاد" و نویسندگی "آرتور میلر" خرداد ماه سال جاری در مجموعه تئاتر شهر همدان به اجرا در آمد.

,

متأسفانه زیر پا گذاشتن شئونات اخلاقی و رسیدن به مدلی جدید از فرهنگ وارداتی غربی و هتک حرمت و دریدن فرهنگ ایران اسلامی عزیزمان بیش از هر چیز قابل‌ تأمل و نقطه دردناک این‌گونه نمایشنامه‌ هاست .

,

 

,

در سایه خوش‌ خیالی و خواب‌ آلودگی مسئولان فرهنگی شهرمان و متولیان امروز تئاتر همدان، عده‌ای  شبه هنرمند تئاتری در حال نابودی کلام و زیرپاگذاشتن شئون اخلاقی و عناصری همچون غیرت و هویت دینی و ایرانی ما هستند و خواب زمستانی شما همچنان ادامه دارد.

,

 بهتر بگوییم همان تأکیداتی که امام امت و رهبر عزیزمان مبنی بر شناخت راه‌های نفوذ تهاجم فرهنگی داشتند امروز نادیده گرفته‌شده و دشمن به‌ ظاهر دوست آرام‌ آرام از پنجره‌ای به نام هنر داخل آمده و بی‌ عفتی حرمت‌ شکنی را در روح و جان جوانان ما نفوذ می‌دهد.

,

آیا کسی از مسئولان همدانی خبری دارد؟ لطفاً صدای ما را به گوششان برسانید…

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه