زشت‌ترین سگ جهان مُرد+عکس

زشت‌ترین سگ جهان مُرد+عکس
«الوود» که در سال 2007 میلادی رکورد زشت‌ترین سگ جهان را از آن خود کرده بود بر اثر نوعی بیماری شبیه به سرطان مُرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ایسنا، صاحب این سگ گفت: «الوود» به دلیل مشکل غیرعادی در ظاهرش این عنوان را از آن خود کرد اما به طور غیرقابل انتظاری در سن هشت سالگی مُرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

کویگلی 52 ساله از نیوجرسی که صاحب «الوود» است همچنین اظهار داشت: «الوود» پوستی تیره و بدون مو داشت و به گفته دامپزشکان بر اثر نوعی سرطان تلف شده است.

به گفته کویگلی، مالک قبلی این حیوان به دلیل اینکه ظاهر زشتی داشت آن را فروخت و حتی قصد داشت این سگ را خودش از بین ببرد.

به گزارش ایسنا نقل از خبرگزاری رویترز، «الوود» رکورد زشت‌ترین سگ جهان را در رقابتی که سالانه در کالیفرنیا برگزار می‌شود، به دست آورد. 
زشت‌ترین سگ جهان مُرد
 
,

کویگلی 52 ساله از نیوجرسی که صاحب «الوود» است همچنین اظهار داشت: «الوود» پوستی تیره و بدون مو داشت و به گفته دامپزشکان بر اثر نوعی سرطان تلف شده است.

به گفته کویگلی، مالک قبلی این حیوان به دلیل اینکه ظاهر زشتی داشت آن را فروخت و حتی قصد داشت این سگ را خودش از بین ببرد.

به گزارش ایسنا نقل از خبرگزاری رویترز، «الوود» رکورد زشت‌ترین سگ جهان را در رقابتی که سالانه در کالیفرنیا برگزار می‌شود، به دست آورد. 
زشت‌ترین سگ جهان مُرد
 
,

کویگلی 52 ساله از نیوجرسی که صاحب «الوود» است همچنین اظهار داشت: «الوود» پوستی تیره و بدون مو داشت و به گفته دامپزشکان بر اثر نوعی سرطان تلف شده است.

به گفته کویگلی، مالک قبلی این حیوان به دلیل اینکه ظاهر زشتی داشت آن را فروخت و حتی قصد داشت این سگ را خودش از بین ببرد.

به گزارش ایسنا نقل از خبرگزاری رویترز، «الوود» رکورد زشت‌ترین سگ جهان را در رقابتی که سالانه در کالیفرنیا برگزار می‌شود، به دست آورد. 
زشت‌ترین سگ جهان مُرد
 
,
,
,
,
,
,
, زشت‌ترین سگ جهان مُرد,
,
 
,
انتهای پیام/
 
 
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه