اخبار داغ

گزارش ویژه دانا؛

آژانس امنیت ملی آمریکا موسس تلگرام صهیونیستی

آژانس امنیت ملی آمریکا موسس تلگرام صهیونیستی
و اینجاست که راز حمایت همه جانبه بنیاد مرزهای الکترونیکی یا همان EFF از جنگ افزار جاسوسی – صهیونیستی اینترنتی تلگرام مشخص می شود، و چرا بناینگذار UDC که بزرگترین مرکز جاسوسی الکترونیکی جهان محسوب می شود این چنین از نرم افزار تلگرام تمجید می نماید.
[

به گزارش ویژه شبکه اطلاع رسانی راه دانا  در مطالب قبل به تفصیل پشت پرده جنگ افزار اینترنتی تلگرام که خطرناکترین شبکه ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی در فضای مجازی محسوب می شود را به صورت کامل تشریح نمودم و امروز بنای آن دارم اسنادی جدید را در مورد این نرم افزار صهیونیستی که مدیریت آن در دستان شیطانی آژانس امنیت ملی آمریکا(NSA) می باشد را به حضور اهل حق و حقیقت برسانم و امید آن دارم که به فضل الهی هر حرف و کلمه ای که در این مقال می نگارم در حکم جهاد در برابر صهیونیست های حرام زاده نجس باشد و در پرونده اعمالم به ثبت رسد.إن شاء الله...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, NSA,

 

,

سایت مشیبل(Mashable) خبرگزاری مرجع حوزه فن آوری اطلاعات که توسط عده ای از متخصصین یهودی اسکاتلندی ایجاد شده است و دفتر مرکزی آن در نیویورک واقع است طی خبری تحلیلی با اشاره کامل به شخصیت پاول دروف و تصویری جدید از مدیر اجرایی تلگرام در نیویورک و مسئله ی طراحی و ساخت نرم افزار "تلگرام" اعلام میدارد که نرم افزار تلگرام مورد تائید بنیاد مرزهای الکترونیکی (Electronic Frontier Foundation)(EFF) می باشد بنیادی که در ادامه در رابطه با آن اطلاعات مهمی را به حضور مخاطبین خواهم رساند.

, Mashable, "تلگرام", Electronic Frontier Foundation, Electronic Frontier Foundation, EFF,

, ,

, ,

 

,

 بنیاد مرزهای الکترونیکی(EFF) سازمانی پوششی و زیرمجموعه آژانس امنیت ملی آمریکا می باشد که در واقع مسئولیت اعتماد سازی عمومی به این سازمان مخوف جاسوسی – تروریستی را بر عهده دارد.مقر این بنیاد در سان فرانسیسکو در کالیفرنیا قرار دارد و نکته ی قابل توجه آنست که این به ظاهر بنیاد جزء گروه دوستان، مجموعه ی ASL19 نیز می باشد..

, EFF, ASL19,

, ,

 

,

, ,

 

,

ASL19 مجموعه ای متشکل  از عناصر ضدانقلاب ایرانی و افراد موثر و مسئولین آمریکایی – صهیونیستی دولت های مستکبر جهان و مدیران ارشد شرکت های ابرجاسوس در حوزه فن آوری اطلاعات می باشد که هدف آنها اجرای 10 دستور رئیس جمهور آمریکا در حوزه فضای مجازی است که بصورت اهداف سه گانه طرح ریزی شده است. این مجموعه در 5 مارس 2015(14 اسفند ماه 1393) در والنسیا اسپانیا دور هم جمع شده اند که در آنجا مسایل مهمی را مطرح نموده که إن شاء الله در مطلب جداگانه و به زودی به آن اشاره خواهم کرد.

, ASL19,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

سایت رسمی این مجموعه ی(asl19) تحت مدیریت سازمان جاسوسی – تروریستی سیا(CIA) در قسمتی که برگرفته از اطلاعات موسسه EFF می باشد و موید مطلب سایت مشیبل نیز است بیان داشته که تلگرام از نظر آنان بهترین نرم افزار از هر جهتی برای اهداف مورد تائید آنهاست!!!

, asl19, CIA, EFF,

, ,

 

,

, ,

 

,

در تاریخ سه شنبه 30 / 8 / 91 سایت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (vaja.ir) در مطلبی مهم به تشریح پروژه ی فوق سری و امنیتی به نام Utah Data Center پرداخت که در آن ضمن ارائه ی دقیق اسناد و مدارک لازم از قول سناتور این ایالت مطالبی را به انتشار گذاشت.سناتور اورین هچ(Orrin Hatch) که یکی از مهم ترین سناتور های مجلس سنای آمریکا محسوب می شود و مسئولیت های متعددی را در مجلس سنا بر عهده داشته و دارد. در حال حاضر وی ریاست موقت مجلس سنا و همچنین مسئولیت موزه یادبود هلوکاست!!! را بر عهده دارد.

, vaja.ir, Utah Data Center, Orrin Hatch,

, ,

وزارت اطلاعات در مطلب یاد شده بیان می دارد که اورین هچ سناتور جنگ طلب و از عناصر اطلاعاتی و امنیتی و رئیس فعلی سنا در مورد این پروژه امنیتی(UDC) بیان داشته است: سپس، خبرنگاران به طرف « اورین هچ » رفتند که با افتخار این مرکز را "برای ایالت یوتا بسیار ارزشمند" توصیف کرد و سپس افزود: "درباره آنچه که قرار است در این مکان انجام شود، نمی‌توانم زیاد حرف بزنم چون ماموریت این مرکز بسیار محرمانه است."

, UDC, .",

 

,

, ,

در ادامه مطلب مذکور اورین هچ بار دیگر در تعریف و تمجید از این مرکز مطلبی را عنوان میکند که حائز اهمیت است؛ سناتور "اورین هاچ"، نماینده یوتا با افتخار ابراز می‌کند: "این مرکز طی دوران راه‌اندازی و تکمیل خود، 5 تا 10 هزار فرصت شغلی موقت و پس از ساخته شدن 100 تا 200 شغل پر در آمد ثابت ایجاد خواهد کرد." این "مرکز داده " جدید التأسیس که سال قبل با تلاش از جانب " بنیاد پیشگام الکترونیک"(EFF) بوجود آمد، احتمالاً به عنوان مرکز نظارت بر شبکه‌های اجتماعی "وزرات امنیت سرزمینی"(DHS) ، فعالیت خواهد کرد.

, ." , "(EFF) , "(DHS) , .,

 

,

, ,

و اینجاست که راز حمایت همه جانبه بنیاد مرزهای الکترونیکی یا همان EFF از جنگ افزار جاسوسی – صهیونیستی اینترنتی تلگرام مشخص می شود، و  چرا بناینگذار UDC که بزرگترین مرکز جاسوسی الکترونیکی جهان محسوب می شود این چنین از نرم افزار تلگرام تمجید می نماید.

, EFF, UDC,

, ,

 

,

این اسناد به خوبی نشان می دهد همانطور که سابقاً نیز اشاره نموده بودم جنگ افزار اینترنتی تلگرام(Telegram messenger) پروژه ای طراحی شده توسط سازمان های جاسوسی – تروریستی دولت های صهیونیستی بوده و همچنین خطرناکتر از برخی از محصولات مشابه خود در این رده می باشد که حتی باعث گردیده که توسط بنیاد خود ساخته و تحت مدیریت آژانس امنیت ملی آمریکا مورد تائید و تمجید قرار گیرد.

, Telegram messenger,

 

,

کاربران استفاده کننده از این قبیل نرم افزارها علی الخصوص بدافزار صهیونیستی تلگرام باید عالمانه نقشه شوم و کثیف سرویس های جاسوسی دشمنان بشریت را شناخته و در اقدامی عاجل برای جبران مافات و کسب رضایت خدای متعال(ج) و برهم زدن و اخلال در طرح و برنامه دشمن و جلوگیری از تقویت همه جانبه جبهه باطل، این نرم افزار را ترک کرده و بدانند دشمنانی که به طفل در رحم مادر رحم نمی کنند قطعاً برای ما اهل دلسوزی نخواهند بود.

,

 

,

در پایان با توجه به وجود اسناد متقن که طی این 5 مقاله مستند در مورد این جنگ افزار اینترنتی ارائه شد از تمامی دستگاه های امنیتی – اطلاعاتی کشورمان و همچنین قوه محترم قضائیه انتظار می رود هرچه سریعتر بر طبق وظایف محوله خود در راستای مقابله با تخلیه اطلاعاتی عموم مردم شریف کشورمان توسط این قبیل نرم افزارها و بخصوص جنگ افزار اینترنتی تلگرام، برخورد مقتضی را در دستور کار خود قرار دهند و دستان سرویس های جاسوسی دشمنان اسلام،مسلمین و مستضعفین جهان را از نفوذ و اشراف و سیطره اطلاعاتی بر کشورمان قطع نمایند.

,

 

,

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه