مرگ زن و شوهر تبریزی در پی انفجار گاز شهری
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: بر اثر انفجار گاز شهری در منطقه آخمقیه تبریز، خانم 47 ساله و همسر 57 ساله اش در دم جان باختند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از قدس آنلاین، حبیب حسینقلی زاده گفت: این حادثه در ساعت 10:38 صبح پنجشنبه به اتاق فرمان 115 استان گزارش شد و هر چند آمبولانس 115 استان بلافاصله به محل اعزام شد ولی شدت حادثه به قدری بود که هر دو در دم جان باخته بودند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,نوری مسئول ایستگاه شماره 4 آتشنشانی تبریز نیز گفت: با توجه به شرایط محیط، اقدامات لازم و ایمنی سازی محیط انجام شد و با بررسی های صورت گرفته علت بروز این حادثه سهل انگاری شهروند و انشعاب غیر اصولی از لوله گاز، برای بخاری و سماور بود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه