اخبار داغ

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع):

رمز پیروزی در مذاکرات هسته ای، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن است

رمز پیروزی در مذاکرات هسته ای، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن است
هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای با لبخند زدن و اعتماد به آمریکا کاری از پیش نمی برند. رمز پیروزی، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ندای چناران، مراسم هیئت عاشقان ولایت شهرستان چناران به همراه ضیافت افطاری در محل سپاه ناحیه چناران با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چناران، امام جمعه، و مسئولین اجرائی شهرستان و خانواده های پیشکسوتان جهاد وشهادت شهرستان چناران برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران, ندای چناران, .,

در این مراسم سرهنگ حسین امینی، هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء و امام )ره) افزود: یکی از برکات نظام مقدس اسلامی و بسیجیان دشمن شناسی است و راه شناخت دشمن شناسی، ولایت مداری است و لازمه این کار عمل به دستور العمل های مقام معظم رهبری می باشد.

, ), .,

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی تلاش میکند و نمونه این امر حادثه کوی دانشگاه در سال 78 و شکل گیری فتنه 88 است که هدف دشمن از این فتنه این بود که خواستند نظام اسلامی و رهبری را آماج هدف قرار دهند.

, .,

امینی افزود: راه مقابله با تهدیدات دشمن این است که در راستای خط امام حرکت کنیم و بهترین سند برای ملت ایران، دست خط و سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) است و بهترین الگوی خط امام نیز مقام معظم رهبری هستند که هر کسی بخواهد راه امام را ادامه بدهد باید تابع دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.

, ) , .,

وی در ادامه با توجه به مذاکرات هسته ای افزود: تیم مذاکره کننده باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

, .,

امینی در ادامه با انتقاد از تیم مذاکره کننده تصریح کرد: در این مذاکرات نباید با لبخند و اعتماد به آمریکا به پیش رفت بلکه باید طبق فرمایشات رهبری که فرومودند رمز پیروزی، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن است.

, .,

وی افزود: ما در طول مذاکرات هسته ای بیش از 40 بار با آمریکا و آژانس هسته ای گفتگو داشته ایم و طبق فرمایشات رهبری مذاکره مستقیم با آمریکا فایده ندارد بلکه ضرر هم دارد.

, .,

امینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده ، خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای را مشخص کرده اند و مهمترین اهدافی که تیم مذاکره کننده باید در راس کار خود قرار دهد فرمایشات رهبری است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه