اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی:

منطق امام در مساله فلسطین، نشات گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است

منطق امام در مساله فلسطین، نشات گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است
فرمانده سپام امام رضا(ع) دشتی گفت: در مکتب ما ،مقابله با استکبار همواره وجود داشته است و جزئی از دیانت ما نیز بوده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از" ترنم دشتی" علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی  در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:منطق امام در مساله فلسطین، منطقی است که نشات گرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است و  قرآن به صراحت حمایت از مظلوم را به عنوان یک اصل در زندگی انسان نهادینه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, " ترنم دشتی",

وی گفت:امروز همه ی آزادی خواهان عالم و کسانی که دنبال آزاد شدن هستند ندای آزادی خواهی را  به دنبال این منطق مقدس سر می  دهند  و این چیزی نیست جز صادر شدن منطق امام به سایر کشور ها و این قدرت نفوذ کلام حضرت امام (ره) را به خوبی می رساند.

,

غضنفری افزود:در مساله فلسطین، اگر امام هفته ی آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نمی نامیدند هیچ وقت جنایات اسرائیل به گوش عالمیان نمی رسید.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی بیان داشت: امروز در عربستان ،اسلام آمریکایی و داعشی و تشیع انگلیسی و سایر مذاهب که در دنیا وجود دارد و  هیچ کدام هم مقابل امریکا نیستند که هرکدام در حال گسترش و رواج هستند.

,

وی خاطر نشان ساخت:در مکتب ما ،مقابله با استکبار همواره وجود داشته است و جزئی از دیانت ما نیز بوده است و این نیست که مردم ونیروهای انقلابی  به زور به صحنه آیند، بلکه برای اهداف و آرمان های خود پا به صحنه مبارزه گذاشته اند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه