اخبار داغ

امام جمعه مشهد:

مردم جشن های نیمه شعبان را تنها به مسئولان و نهادهای رسمی واگذار نکنند

مردم جشن های نیمه شعبان را تنها به مسئولان و نهادهای رسمی واگذار نکنند
امام جمعه مشهد با بیان اینکه جشن نیمه شعبان به همه ما تعلق دارد، گفت: مردم نباید جشن های نیمه شعبان را تنها به مسئولان شهری ، نهادهای رسمی و شهرداری ها واگذار کنند.
[

به گزارش دانا، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد در جوار بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) با اشاره به ابتکارات و نوآوری های صداو سیما ، اظهار کرد: برنامه های هنری که در این مجموعه برای امام زمان(عج) تولید می شود باید متناسب با شان آن حضرت بوده و از تولید برنامه های نامناسب جلوگیری شود.
وی افزود: پخش یک غزل عاشقانه با یک آهنگ مبتذل برای امام زمان(عج) در شان ایشان نبوده و توهین به امام است.

,
,

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بنده ضد هنر نیستم، تاکید کرد: اگر قرار است هنر در خدمت دین و شعائر الهی باشد، باید آهنگسازان و هنرمندان ، اثری متناسب با شان امام زمان(عج) مانند آهنگ سریال امام علی(ع) بسازند.

,

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرموده اند که صداوسیما در موسیقی مصرف گرا نباشد، تصریح کرد: ایشان فرموده اند که باید این مجموعه در این زمینه مبتکر و نوآور باشد.
علم الهدی با اشاره به حماسه ورزشی اخیر قهرمانان فوتبالیست تیم ملی و صعود ایران به رقابت های جام جهانی فوتبال اظهار کرد: حرکت ورزشکاران تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی، یک حرکت قوی و عظیم در مقابل دنیایی است که می خواهد در همه زمینه ها ما را بایکوت کند.

,
,

وی با بیان این که در مسئله صعود به جام جهانی، نظام پیروز شد، گفت: با این حال از یک طرف یک طیف برای مصادره این پیروزی می آید و از طرف دیگر عده ای این پیروزی را میدانی برای بی عفتی، بی بندباری و فحشای خود قرار می دهند و در این زمینه دستگاه های مسئول نیز تماشاچی می شوند.
 

,
,

امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در 24 خرداد و با تشکر از مردم برای وفاداری و دین مداری خود در این عرصه عنوان کرد: همانطور که رهبری پیش بینی کرده بودند، این حماسه سیاسی در کمال آرامش و با حضور پرشور و باشکوه مردم شکل گرفت.
وی با تشکر از انسانیت و ادب نامزدهایی که در این دوره رای نیاوردند، افزود: این افراد به رای مردم احترام گذاشته و انتخابات را زیر سوال نبردند.
علم الهدی خاطرنشان کرد: اینجا جنایت فتنه گران در سال 88 و خیانت آن ها که در کمال ناجوانمردی در برابر 11 میلیون رای ادعای تقلب کردند، نمایان شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه