اخبار داغ

توسط فرماندار گرمه؛

عملکرد دوساله دولت در شهرستان گرمه تشریح شد

عملکرد دوساله دولت در شهرستان گرمه تشریح شد
فرماندار شهرستان گرمه بخشی از عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان گرمه را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به مردم و مسئولان اظهار داشت: همه خدماتی که در این شهرستان انجام‌گرفته به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین مسائل در دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید سبب شده تا امروز آرامشی در جامعه شکل بگیرد و شاهد مهار تورم و نقدینگی در دو سال گذشته در جامعه باشیم که این نشان از تدبیر و توجه دولت در بعد اقتصادی دارد.

,

محمدزاده با اشاره به خدمات دولت در بخش‌های مختلف طی دو سال گذشته در شهرستان گرمه افزود: در همه بخش‌ها خدمات این دولت محسوس است و سعی دولت بر این بوده که با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زمینه توسعه را فراهم کند.

,

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 23 پروژه با اعتبار 80 میلیارد ریال با حضور معاون استاندار افتتاح و به بهره‌برداری رسید افزود: خوشبختانه دولت تاکنون نگاه خوبی به حوزه عمرانی داشته و تمام توان خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قرار داده است.

,

فرماندار شهرستان گرمه مجتمع فرهنگی هنری شهید صادقی با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال، پایگاه امدادی اداری و آموزشی جمعیت هلال‌احمر با اعتبار بالغ‌بر 4 میلیارد ریال و چندین مورد برق‌رسانی و آبرسانی را ازجمله پروژه‌های افتتاح‌شده در هفته دولت دانست.

,

وی عنوان داشت: بحث تجهیز اراضی کشاورزی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری به‌صورت جدی در حال پیگیری است و 7 میلیارد تومان از محل منابع ملی و استانی برای تجهیز زمین‌های روستای دشت به آبیاری تحت‌فشار پیش‌بینی ‌شده است.

,

علی محمدزاده حرکت به سمت کشت گلخانه‌ای را از دیگر اهداف دولت در بخش کشاورزی دانست و افزود: کشت گلخانه‌ای در شهرستان گرمه در حال ترویج است و یک گلخانه صنعتی در این شهرستان در حال فعالیت است و گلخانه دیگری نیز مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند.

,

فرماندار گرمه گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده تاکنون مبلغ 700 میلیون تومان برای تکمیل مرکز بهداشتی درمانی گرمه و 14/5 میلیارد تومان نیز برای بهسازی محور چمن بید – گرمه و 19/5 میلیارد تومان برای محور گرمه سنگ سوراخ از منابع ملی جذب شده است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه