فرمانده انتظامی پردیس خبر داد
دستگیری یک آدمربا در پردیس
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری یک نفر متهم به آدمربایی در شهرستان پردیس خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، مهیار رستگاری در تشریح جرئیات این خبر اظهار کرد: پس از طرح شکایت مردی مبنی بر آدمربایی و آزار و اذیت، وی پروندهای در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: پس از طرح شکایت، ماموران بلافاصله اقدام به شناسایی محل رفت و آمد این فرد کردند و پس از مدتی کوتاه، مخفیگاه این متهم را پیدا کردند.
,وی گفت: ماموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند متهم به نام «محمد» را دستگیر کنند.
,گفتنی است؛ متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه