اخبار داغ

تصاویری که راز مرگ قذافی را فاش کرد +۱۸

تصاویری که راز مرگ قذافی را فاش کرد +۱۸
برخی قتل قذافی را ناشی از خشم زائد الوصف و غیر قابل کنترل دستگیر کنندگان می دانند و برخی دیگر بر این باورند که قتل قذافی، به دست عوامل سرویس های احتمالا فرانسه صورت پذیرفته تا اطلاعات او در دادگاه فاش نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ابتدا تصور این بود که قذافی در لحظه ضرب و جرح اولیه کشته شده باشد، اما از آنجا که همه فیلم ها او را زنده نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی، به جنازه او می رسید، سوالاتی ایجاد کرد، و بالاخره راز مرگ قذافی در آمبولانس فاش شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ابتدا تصور این بود که قذافی در لحظه ضرب و جرح اولیه کشته شده باشد، اما از آنجا که همه فیلم ها او را زنده نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی، به جنازه او می رسید، سوالاتی ایجاد کرد، و بالاخره راز مرگ قذافی در آمبولانس فاش شد.,

 

,

لحظه مرگ قذافی درآمبولانس

, لحظه مرگ قذافی درآمبولانس,

 

,

لحظه مرگ قذافی
   

, لحظه مرگ قذافی,
,

به گزارش روزنامه انگلیسی "دیلی میل"، فیلم هایی که پیش از این منتشر شده، لحظه دستگیری و ضرب و جرح او را نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی تصاویر، جنازه او را نشان داده می شد.

, به گزارش روزنامه انگلیسی "دیلی میل"، فیلم هایی که پیش از این منتشر شده، لحظه دستگیری و ضرب و جرح او را نشان می داد و سپس با قطع ناگهانی تصاویر، جنازه او را نشان داده می شد.,

این همان زمانی بود که رئیس دولت جدید لیبی اعلام کرد، قذافی دستگیر شده و در آمبولانسی، به سمت پایتخت در حرکت است؛ اما ساعتی بعد، اعلام شد قذافی در بدو امر، کشته شده و جنازه او به آمبولانس رسیده است.

بنابر گزارش «دیلی میل» و تصاویری که این نشریه و رویترز بعدا منتشر کردند، کسی در داخل آمبولانس ابتدا به شانه، سینه و سپس سر قذافی شلیک کرده است.

, این همان زمانی بود که رئیس دولت جدید لیبی اعلام کرد، قذافی دستگیر شده و در آمبولانسی، به سمت پایتخت در حرکت است؛ اما ساعتی بعد، اعلام شد قذافی در بدو امر، کشته شده و جنازه او به آمبولانس رسیده است.

بنابر گزارش «دیلی میل» و تصاویری که این نشریه و رویترز بعدا منتشر کردند، کسی در داخل آمبولانس ابتدا به شانه، سینه و سپس سر قذافی شلیک کرده است.
,
,
,

تصاویری از لحظه مرگ قذافی

, تصاویری از لحظه مرگ قذافی,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه