اخبار داغ

دی ماریا: به رئال گل بزنم، خوشحالی نمی کنم

دی ماریا: به رئال گل بزنم، خوشحالی نمی کنم
آنخل دی ماریا بابت بازگشت به برنابئو و رویارویی با رئال مادرید در لباس پاری سن ژرمن، هیجان زده است. مهاجم آرژانتینی البته گفته که در صورتی که مقابل تیم سابق خود گل بزند، خوشحالی نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آنخل دی ماریا بابت بازگشت به برنابئو و رویارویی با رئال مادرید در لباس پاری سن ژرمن، هیجان زده است. مهاجم آرژانتینی البته گفته که در صورتی که مقابل تیم سابق خود گل بزند، خوشحالی نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئال و پی.اس.جی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یکدیگر همگروه هستند و دی ماریا در این مورد گفته: «وقتی کار انتقالم به پاریس قطعی شد به همسرم گفتم مطمئنم که قرعه ما به رئال می خورد. نمی دانم هواداران رئال چطور از من استقبال می کنند اما ما در کنار یکدیگر فاتح لادسیما و خیلی جامهای دیگر شدیم. اگر به رئال گل بزنم قطعا خوشحالی نخواهم کرد.» دی ماریا همچنین از آخرین بازی اش برای سفیدپوشان مادریدی حرف زد: «هواداران وقتی فهمیدند می خواهم به منچستر بروم به احترام من ایستادند و تشویقم کردند. تمام موفقیتهایی که با رئال به دست آوردم همچنان در قلب من جای دارد.» دی ماریا در مورد لیونل مسی، هم تیمی اش در تیم ملی آرژانتین هم حرف زد: «هیچ کلمه ای برای توصیف لئو وجود ندارد. جدا از بحث جامها و فوتبال، چیزی که می توانم بگویم ایناست که او یک انسان عالی و یک دوست عالی است.»

,

انتهای پیام

, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه