اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان:

نظارت شورای نگهبان ضامن بقای نظام اسلامی ایران است/ توطئه های دشمن با همدلی بر چیده می شود

نظارت شورای نگهبان ضامن بقای نظام اسلامی ایران است/ توطئه های دشمن با همدلی بر چیده می شود
عضو مجلس خبرگان رهبری در استان هرمزگان با بیان اینکه شورای نگهبان ضرورت نظام است، افزود: ادامه حیات نظامی که شایسته کار باشد نظارت شورای نگهبان برای سالم سازی کانون های حساس ضرورت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در جامعه گفت:هیچ کار صحیحی جز با قرار دادن کانال های اطمینان بخش انجام نمی شود لذا قانون گذاری و حضور در مجالس قانون گذاری مهم ترین بحث هر کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز ,

 

,

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا دو مجلس برای اطمینان از قوانین و تصمیمات اخذ شده وجود دارد، افزود:در حاکمیت های مکتبی به دلیل اینکه حاکمیت بی قید نیست نمی توان بدون نظارت و تنظیم راه برای ورود افرادی که با این فضا سازگار نباشند آزاد گذاست.

,

 

,

نعیم آبادی تاکید کرد: شورای نگهبان ضرورت یک نظام مکتبی است و عقلانیت نیز آن را تایید می کند قرار دادن مجموعه ای به عنوان نظارت و کنترل عقلانی است  و نمی توان مکتب و مملکتی را رها کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با توطئه هایی که دشمنان علیه نظام چیده اند و برای ادامه حیات نظامی که شایسته کار باشد نظارت شورای نگهبان برای سالم سازی کانون های حساس ضرورت دارد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه