اخبار داغ

رقم قرارداد گرانترین بازیکن لیگ فاش شد

رقم قرارداد گرانترین بازیکن لیگ فاش شد
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی درباره رقم قرارداد مهاجم تونسی افشاگری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاپ، حمزه یونس مهاجمی بود که با حرف و حدیث های بسیار به ایران آمد و عضو تیم تراکتورسازی تبریز شد. قیمت اولیه این بازیکن در ترانسفر مارکت همه را به این سمت برده بود که رقمی در حدود یک میلیون و هفتصد میلیون دلار از باشگاه تراکتورسازی دریافت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مسائل با تکذیب های مکرر سعید عباسی و سایر مسئولان تراکتورسازی همراه بود. اعلام ارقام قرارداد بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ و اینکه مشخص شد در قرارداد ثبتی سازمان لیگ حمزه یونس مبلغی در حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان گرفته، کمی جو را آرام کرد.

,

در آن زمان سعید عباسی در مصاحبه ای حرف از شفاف سازی زد و اینکه باشگاه های دیگر برخلاف تراکتورسازی رقم واقعی قراردادها را اعلام نکرده اند که حمزه یونس گرانترین بازیکن لیگ ایران شده است.

,

حالا با گذشته چند ماه از مجموعه این اتفاقات جمشید نظمی، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی دست به افشاگری در این باره زد. او اظهار داشت: «چیزی که من شنیدم رقم قرارداد حمزه یونس دو میلیارد و 300 میلیون تومان است، نه یک میلیارد و 300 میلیون تومان. حال اینکه چطور چنین رقمی در سازمان لیگ ثبت شده را باید از خود مسئولان باشگاه سوال کنید.»

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه