ظریف تهران را به مقصد بیروت ترک کرد

ظریف تهران را به مقصد بیروت ترک کرد
وزیر امورخارجه برای دیدار با مقامات سیاسی لبنان به منظور گفتگو درخصوص همکاریهای دوجانبه و منطقه ای عازم بیروت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مهر، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان عصر امروز تهران را به مقصد بیروت ترک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بنابر این گزارش وزیر امورخارجه در این سفر با وزیر امورخارجه رئیس جمهور و نخست وزیر و برخی از دیگر شخصیتهای سیاسی لبنان دیدار خواهد کرد.

,

همکاری های دو جانبه و منطقه ای همچنین مبارزه با تروریست، خشونت گرایی و فرقه گرایی و افراط گرایی در منطقه از مهمترین محورهای این سفر اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه