اخبار داغ

دیدار آیت الله قرهی با خانواده شهید هادی باغبانی+ عکس

دیدار آیت الله قرهی با خانواده شهید هادی باغبانی+ عکس
شب گذشته آیت الله روح الله قرهی مدیر حوزه علمیه شیخ مفید و مهدیه منتظرالقائم به همراه جمعی از طلاب حوزه علمیه شیخ مفید و پایگاه بسیج سید الشهداء، با حضور در بیت شهید مستند ساز هادی باغبانی با خانواده وی دیدار کردند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، شب گذشته آیت الله روح الله قرهی مدیر حوزه علمیه شیخ مفید و مهدیه منتظرالقائم به همراه جمعی از طلاب حوزه علمیه و بسیجیان پایگاه سید الشهداء، با حضور در بیت شهید هادی باغبانی با خانواده وی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

                      

, ,

آیت الله قرهی ضمن ابراز مراتب تبریک و تسلیت  به خانواده این شهید گفت: هادی باغبانی شهیدی است که نشان داد هنوز هم باب شهادت باز است و فقط توفیق می خواهد که انسان به این باب برسد و این طور عاشقانه شهادت را در آغوش بگیرد.

,

وی افزود: بالجد این که گفته می شود تبریک و تسلیت، تبریکش به این دلیل است که این ها توفیق پیدا کردند به این مقام برسند که خوشا به سعادتشان و تسلی هم از این بابت است که ما چنین نیروهای مخلصی را از دست داده‌ایم.

,

                    

, ,

آیت الله قرهی همچنین ادامه داد: البته تسلی هم معلوم و مشهود است چرا که این شهدا با قطره قطره خونشان پیروانی را در این راه قرار می دهند و حقیقتا بهترین تسلی همین است.

,

وی تصریح کرد: هم به خانواده عزیز شهید بزرگوار وهم جامعه شهید پرور بهترین تسلی همین است که هر روز این شهدا رهرو و محب پیدا می کنند.

,

            

, ,

 

,

مدیرحوزه علمیه امام مهدی(عج) گفت: برخود دیدیم که خدمت خانواده شهید برسیم و اظهار ارادتمان را به این شهید والامقام داشته باشیم و عرض کنیم که جوانان بسیاری پیرو این شهید و خانواده‌شان هستند و  اینکه هیچ وقت احساس تنهایی نکنید چرا که ما خودمان رابه عنوان اعضای خانواده شما می دانیم و ان شاءالله شما هم ما را جزء خانواده خودتان بدانید.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که خانواده شهدا به  توفیق ویژه ای دست پیدا کردند و بدانید که راه شهید شما و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی به قطع ادامه پیدا خواهد کرد. انشاءالله که در روز قیامت این شهدا شافع ما باشند.            

,

                                                                                     

, , ,

همچنین آیت الله قرهی در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به دختر خردسال این شهید اهداء کرد.

,

پیش از این نیز دختر شهید سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان، خانواده شهید احمدی روشن وبرخی از مسئولین نیز به دیدار خانواده این شهید رفته بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه