اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

دهان آذری ها خوشبو به یاابوالفضل(ع) بوده و عشق به ائمه اطهار(ع)سند افتخار ماست/مسائل داخلی ما ربطی به دشمنان ندارد

دهان آذری ها خوشبو به یاابوالفضل(ع) بوده و عشق به ائمه اطهار(ع)سند افتخار ماست/مسائل داخلی ما ربطی به دشمنان ندارد
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: عشق ما آذری ها ائمه اطهار(ع) بوده و هرکسی در هرکجایی که باشد و به ائمه اطهار(ع) اهانت کند، چشم او را کور کرده و پاسخ محکمی به آنها می دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با محکوم کردن اهانت به ائمه اطهار(ع) در شبکه گوناز تی وی کشور آذربایجان، اظهار کرد: قلب آذری ها و ترک زبانان ایران به عشق ائمه اطهار(ع) می تپد و عشق و ارادت این مردم در عزاداری امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) زبانزد خاص و عام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر , زرین خبر ,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دهان آذری ها و ترک زبانان ایران خوشبو به ذکر ائمه اطهار(ع) و یا ابوالفضل(ع) است، افزود: عشق ما آذری ها، یازهرا(س)، یا حسین(ع)، یا ابوالفضل(ع) و ائمه اطهار(ع) بوده و هست و هرکسی در هرکجایی که باشد و به ائمه اطهار(ع) اهانت کند، چشم او را کور کرده و پاسخ محکمی به آنها می دهیم.

,

وی با بیان اینکه آذری ها با تاسی از شعار"هیهات من الذله" امام حسین(ع)، هرگز اجازه خودنمایی به دشمنان اسلام و قرآن را نمی دهند، گفت: غلام ترک اهل بیت بودن، سند افتخار آذری ها و ترک زبانان ایران اسلامی است که در عالم بی نظیر بوده و مردم دنیا به آن غبطه می خورند.

,

عیسی زاده با اشاره به اینکه عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) در نزد مردم آذری و ترک ایران سن و سال نمی شناسد، تصریح کرد: حتی "گوجا تورک لر" هم که کمر آنها خم شده از ائمه اطهار(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) مدد می جویند.

,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم شفاعت ائمه اطهار(ع) و حضرت سیدالشهدا(ع) در این عالم و در روز قیامت شامل حال ما نیز شود، اظهار کرد: هتاکان و جسارت کنندگان به ائمه اطهار(ع) باید در نزد خداوند متعال و مردم آذربایجان پاسخگو باشند و به سزای اعمال خود برسند.

,

وی با اشاره به اینکه ما خودمان بهتر می دانیم چگونه با خاطیان و عوامل اهانت به قومیت ها برخورد کرده و تسویه حساب کنیم، گفت: ما هرگز به دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) اجازه خودنمایی نداده و با آنها سر سازش نداریم و اگر کسی بخواهد به مقدسات جسارت کند، پاسخ محکمی به وی می دهیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه