پس از دیدار با نمایندگان دولت سوریه

اخضر ابراهیمی با احمد الجربا دیدار کرد

اخضر ابراهیمی با احمد الجربا دیدار کرد
اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل در امور سوریه پس از دیدار با نمایندگان دولت سوریه با هیات مذاکره کننده معارضان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، اخضر ابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل و میانجی میان دولت سوریه و مخالفان، دیدار خود با گروههای مخالف دولت سوریه به رهبری احمد الجربا را آغاز کرد.

وی پیش از این با هیات مذاکره کننده دولت سوریه به رهبری ولید المعلم دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

این دیدارها در حالی برگزار می‌شود که امتناع گروههای سوری و مخالفان از دیدار با یکدیگر کنفرانس ژنو 2 را در آستانه شکست قرار داده است.

«ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که اگر تا روز شنبه جلسه مهمی برگزار نشود هیئت نمایندگی دولت سوریه ژنو را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه