اخبار داغ

بازی سرخپوستی بسکتبال در لیگ برتر!

بازی سرخپوستی بسکتبال در لیگ برتر!
سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: زمانی تیم ما را به این متهم می‌کردند که بوکسوری و سرخپوستی بازی می‌کنیم، اما حالا صدرنشینان لیگ هم همین روند را دنبال می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدرضا اسلامی پس از شکست 77 بر 52 مقابل پتروشیمی در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوب و سنگینی برای ما بود. پتروشیمی تیمی است که برای قهرمانی بسته شده است. من از یک چیز خوشحالم و آن این است که زمانی که ما در تیم البدر حضور داشتیم، به این متهم شدیم که بوکسوری و سرخ‌پوستی بسکتبال بازی می‌کنیم، اما حالا می‌بینیم که صدرنشینان تیم هم همان روند را ادامه می‌دهند. 40 دقیقه تمام دوندگی و پرس دارند. الان در دنیا هم همین بسکتبال هم ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی نیروی زمینی در مورد شرایط تیمش گفت: ما در این مسابقه در مجموع 9 بازیکن داشتیم، به جز 10 دقیقه آخر که بدن‌های بازیکنان تحلیل رفته بود، در سایر دقایق در دفاع موفق بودیم.

,

اسلامی در مورد اینکه در طول بازی به بازیکنانش می‌گفت تمرکز ندارید، عنوان کرد: بازیکنان ما ممکن است مقابل مربی یا بازیکن فصل قبل خود بازی کنند و با یک ذهنیت از پیش تعیین‌شده می‌آیند، اما در جریان بازی، وقتی شرایط متفاوتی رقم می‌خورد، تمرکزشان را از دست می‌هند. چند بازیکن ما تمرکز کافی نداشتند و اگر غیر از این بود، بازی می‌توانست در دقایق بیشتری شانه به شانه پیش برود.

,

وی عنوان کرد: از تعطیلات نیم‌فصل استفاده می‌کنیم و در فرصت کمی که داریم بهتر خواهیم شد. خوشبختانه بچه‌های ما با دل و جان بازی می‌کنند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه