وزیر خارجه سوئد فردا به تهران می‌آید

وزیر خارجه سوئد فردا به تهران می‌آید
وزیر خارجه سوئد گفت که به منظور دیدار با مقامات کشورمان فردا عازم تهران می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،کارل بیلدت، وزیر خارجه سوئد پس از پایان اجلاس امنیتی مونیخ در یادداشتی در توییتر خود نوشت با پایان این کنفرانس مونیخ را به مقصد استانبول ترک می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


او پس از سفر به ترکیه عازم تهران خواهد شد تا گفت‌وگوهایش با مقامات کشورمان را در تهران ادامه دهد.

بنا به گزارش ایسنا، وزیر خارجه سوئد امروز در پنل تخصصی ایران در کنفرانس مونیخ که در آن محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نیز حضور داشت شرکت کرد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه