اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو بادانا؛

کشورهای عربی سفرای آمریکا را اخراج کنند/ حضور مردم در روز قدس شکست رژیم صهیونیستی است

کشورهای عربی سفرای آمریکا را اخراج کنند/ حضور مردم در روز قدس شکست رژیم صهیونیستی است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره سخنان اخیر سفیر آمریکا در مصر گفت: این طرح آمریکا نشان از محو و نابود کردن بسیاری از کشورهای عربی دارد.
[

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، با اشاره به اظهارات اخیر سخیف سفیر آمریکا در مصر مبنی برامت مسلمان و همچنین ملت عربی، مبنی داشتن روحیه وحشی و تروریست خواندن آنها، گفت: این اظهارات عجیب و غریب سفیر آمریکا در مصر نشان از طرحی است که آمریکا برای محو ونابودی بسیاری از کشور ها به صورت صریح و آشکار کشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا، ,

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در باره  توهین که سفیر آمریکا به قومیت عرب و امت اسلامی داشته است گفت: کشور های عربی باید سفرای آمریکا را از کشورهای خود اخراج کنند در نتیچه مسلمانان جهان باید بدانند که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند اسلام و مسلمین را نابود کنند .

,

وی در ادامه افزود: با اخراج سفیر های امریکا در کشورهای عربی به آمریکا می فهمانند که عواقب این نوع حرف زدن بی پاسخ نمی ماند و چه عواقب بدی می تواند برای آنها داشته باشد .

,

نقوی حسینی در پایان با اشاره به نزدیک شده به روز قدس گفت:  امام خمینی(ره) زمانی این روز را به نام روز قدس نام گذاری کردند که صهیونیست ها توانسته بودند ملت فلسطین را تحت شدیدترین فشارها قرار دهند و جهان اسلام را از حمایت فلسطینیان محروم کنند وحضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، شکست رویای رژیم صهیونیستی برای تصرف از نیل تا فرات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه