این زن 30 دختر را کشت و خورد+عکس
یک زن اندونزیایی به جرم قتل ۳۰ دختر جوان و خوردن جسد آنها بازداشت شد. این زن ۳۰ دختر جوان اندونزیایی را با بی رحمی تمام کشته و سپس جسد آنها را خورد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، پلیس اندونزی یک زن ۲۹ ساله تبعه این کشور را به جرم قتل ۳۰ دختر جوان و خوردن جسد آنها بازداشت کرد.
این زن ۳۰ دختر جوان اندونزیایی را با بی رحمی تمام کشته و سپس جسد آنها را خورد.
,
,
,

,
پلیس که برای دستگیری این زن به خانه وی رفته بود زمانی که درب یخچال را باز کرده بود، دست و پا و سرهای این قربانیان را کشف کرده و برخی از افسران پلیس با مشاهده این صحنه بی هوش شدند.
گفتنی است این زن اکنون در بخش ویژه تیمارستان به سر می برد و قرار است به زودی اعدام شود.
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه