اخبار داغ

بهداد سلیمی: باید به جام فجر برسم

بهداد سلیمی: باید به جام فجر برسم
قهرمان المپیک لندن گفت: پزشکان از روند بهبودی‌ام راضی بودند و تلاش بر این است به مسابقات جام فجر برسم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحث رسیدن بهداد سلیمی به المپیک ریو این روزها از موضوعات مهم ورزش ایران محسوب می‌شود و نشست بررسی روند درمانی او نیز به این منظور تشکیل شد تا مشخص شود، سلیمی از چه زمانی تمرینات خود را آغاز می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سلیمی پس از تشکیل این نشست درباره صحبت‌هایی که میان پزشکان در مورد وضعیت او رد و بدل شد، بیا‌ن‌ کرد: روند بهبودی‌ام خدا را شکر خوب است و همه راضی بودند. کم کم نیز تمرینات بدنسازی بالاتنه را انجام می‌دهم. روند جلسه نشان داد همه چیز امیدوار کننده است و جنبه‌های مثبت را می‌بینم. امیدواریم اتفاقات خوبی در المپیک بیفتد.

,

سلیمی در پاسخ به این پرسش که امکان حضورش در جام فجر که دومین ر‌قا‌بت گزینشی او محسوب می‌شود به چه صورت خواهد بود؟ گفت: به جام فجر که باید برسم و تلاش‌ها هم بر این است که این اتفاق بیفتد و من در جام فجر شرکت کنم.

,

او در مورد شرکت کردن در اردوی تیم ‌ملی نیز بیا‌ن‌ کرد: اردو اگر باشد فعلا نمی‌توانم اضافه شوم و دیرتر به سایر ملی‌پوشان اضافه می‌شوم. با تعاملی که کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجام دادند ان‌شا‌ء‌الله به زودی اردوی تیم ‌ملی نیز آغاز می‌شود.

,

قهرمان المپیک لندن برگزاری چنین نشست‌هایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی از لحاظ روحی و روانی برای ورزشکار خوب است و این که نشان می‌دهند به ورزشکار توجه می‌کنند اتفاق خیلی خوبی محسوب می‌شود.

,

او در پاسخ به این پرسش که قرار است نشست دیگری برگزار شود؟ تصریح کرد: پزشکان باید تشخیص دهند دوباره نیاز به تشکیل چنین نشستی وجود دارد یا خیر.

,

 

,

انتها‌ی‌ خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه