اخبار داغ

ساجدی نیا در گفت‌گو با دانا:

خبر حمله به آمران معروف مطابق با واقعیت نبود/ در چند روز آینده اطلاع رسانی می‌کنیم

خبر حمله به آمران معروف مطابق با واقعیت نبود/ در چند روز آینده اطلاع رسانی می‌کنیم
رییس پلیس تهران بزرگ درباره حمله به آمران به معروف در تهران گفت: گزارشی که در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، مطابق با واقعیت نبود و ما در چند روز آینده اطلاع رسانی کاملی را در این زمینه انجام خواهیم داد.
[

سردار حسین ساجدی نیا، رییس پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا درباره حمله به آمران به معروف در تهران گفت: گزارشی که در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، مطابق با واقعیت نبود و ما در چند روز آینده اطلاع رسانی کاملی را در این زمینه انجام خواهیم داد.

, سردار حسین ساجدی نیا، رییس پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا , سردار حسین ساجدی نیا، رییس پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا , رییس پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار, شبکه اطلاع رسانی دانا, درباره حمله به آمران به معروف در تهران گفت: گزارشی که در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، مطابق با واقعیت نبود و ما در چند روز آینده اطلاع رسانی کاملی را در این زمینه انجام خواهیم داد., درباره حمله به آمران به معروف در تهران گفت: گزارشی که در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، مطابق با واقعیت نبود و ما در چند روز آینده اطلاع رسانی کاملی را در این زمینه انجام خواهیم داد.,

برخی از رسانه ها اخیرا در گزارشی نوشته بودند که در میدان پونک تهران یک خانم "محجبه" که در مورد "بدحجابی"، "امر به‌معروف" کرده است، با واکنش طرف مقابل روبه‌رو شده و از دست او "کتک" خورده است. که پلیس با پیگیری موضوع  به نوع اطلاع رسانی در این مورد اعتراض داشت و از رسانه ها خواست که در اینگونه موارد از مراجع انتظامی کسب اطلاع کنند.

, برخی از رسانه ها اخیرا در گزارشی نوشته بودند که در میدان پونک تهران یک خانم "محجبه" که در مورد "بدحجابی"، "امر به‌معروف" کرده است، با واکنش طرف مقابل روبه‌رو شده و از دست او "کتک" خورده است. که پلیس با پیگیری موضوع  به نوع اطلاع رسانی در این مورد اعتراض داشت و از رسانه ها خواست که در اینگونه موارد از مراجع انتظامی کسب اطلاع کنند., برخی از رسانه ها اخیرا در گزارشی نوشته بودند که در میدان پونک تهران یک خانم "محجبه" که در مورد "بدحجابی"، "امر به‌معروف" کرده است، با واکنش طرف مقابل روبه‌رو شده و از دست او "کتک" خورده است. که پلیس با پیگیری موضوع  به نوع اطلاع رسانی در این مورد اعتراض داشت و از رسانه ها خواست که در اینگونه موارد از مراجع انتظامی کسب اطلاع کنند.,

انتهای پپام/

, انتهای پپام/, انتهای پپام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه