بنزین «یورو ۴» از روز شنبه عرضه می‌شود

بنزین «یورو ۴» از روز شنبه عرضه می‌شود
تمامی جایگاه‌های توزیع سوخت از روز شنبه مورخه 26 بهمن ماه جاری بنزین یورو 4 را عرضه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از تسنیم، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از عرضه بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


 معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  گفت: تمامی جایگاه‌های توزیع سوخت از روز شنبه مورخه 26 بهمن ماه جاری بنزین یورو 4 را عرضه می‌کنند.

وی افزود: البته این نوع بنزین، برطرف کننده کامل آلودگی هوا نخواهد بود اما گام بسیار مهمی است که در مسیر کاهش دامنه آلودگی‌ هوای استان‌‌های کشور برداشته شده است و از روز شنبه تمامی جایگاه‌های توزیع سوخت حاوی بنزین یورو 4 می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد:طرح عرضه بنزین یورو 4 در تمامی نقاط کشور عملیاتی خواهد شد و این امر سیاست دولت است که امیدواریم موانع اجرایی آن برطرف شود.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه