اخبار داغ

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مهمان مراسم تحلیف حق دیدار با فتنه گران را ندارند

مهمان مراسم تحلیف حق دیدار با فتنه گران را ندارند
منصور حقیقت پور : کسانی که به عنوان مهمان در مراسم تحلیف شرکت می کنند به هیچ وجه حق دخالت در امور داخلی کشور ما و دیدار با فتنه گران را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، منصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگوی با“بوتیا”، با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: این مردم نجیب و عزیز کشورمان در پاسخ به ندای رهبرشان دادند و در سی و پنجمین راهپیمایی روز قدس با توجه به گرمای شدید هوا حضور پرشوری داشتند و مشت محکمی به دهان رژیم غاصب زدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: این حرکت و موج انشاالله موجب اسقاط رژیم اشغالگر قدس می شود.

,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره تصویب تحریم های جدید در کنگره آمریکا عنوان داشت: آمریکا نشان داد که در ادعاهایش صادق نیست و به گفته مقام معظم رهبری پشت پنجه مخملی اینها یک پنجه آهنی محکم نهفته است و میخواهند با مردم ایران برخورد کنند.

,

حقیقت پور با بیان اینکه سیاستمداران آمریکا هنوز در جهل هستند و مردم ایران را نمی شناسند گفت: سالهای متمادی هست که مردم ایران را تحریم می کنند و سیاست های غلطشان تا حالا جواب نداده است.

,

وی ادامه داد: انشاالله پایداری مردم ایران جواب بدهد و بتوانیم دماغ آمریکایی ها را به خاک بمالیم و ادب کنیم.

,

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار “بوتیا” درباره دعوت سایت های معاند برای دیدار میهمانان خارجی با سران فتنه گفت: اگر کسی بخواد این حرف را بزند بسیار پروگری کرده است و کسی که به عنوان مهمان برای ما می آید حق دخالت در کشور ما ندارد.

,

وی ادامه داد: من مطمئنم مهمان ها این حرف ها را نمی زنند و یک سری آدم های خود فروخته هستند که این بحث ها را می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه