دیدار هیأتهای ایرانی و آمریکایی در وین
هیأت مذاکرکننده هستهای کشورمان در ادامه برنامههای امروز خود با هیأت آمریکایی وارد گفتگو و رایزنی شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مشرق، هیأت مذاکرکننده هستهای کشورمان به ریاست سید عباس عراقچی در ادامه برنامههای امروز خود با هیأت آمریکایی وارد گفتگو و رایزنی شد.
لازم به ذکر است که مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در وین با هدف دستیابی به چارچوب و توافقی جامع و نهایی در مورد برنامه هستهای صلحآمیز کشورمان است.
پیشتر ایران و کشورهای 1+5 سوم آذر گذشته توافقنامه موقت ششماههای موسوم به "برنامه اقدام مشترک" را منعقد کردند که بر اساس آن، ایران بخشهایی از برنامه هستهای خود را متوقف کرده و در مقابل برخی تحریمهای اعمالی علیه کشورمان بهطور موقت تعلیق میشود. این توافقنامه موقت از تاریخ 30 دی بهطور رسمی اجرایی شد.
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه