آمریکا: ملاقات با تیم ایرانی سازنده بود

آمریکا: ملاقات با تیم ایرانی سازنده بود
یک مقام وزارت خارجه آمریکا دیدار عصر سه‌شنبه نمایندگان ایران و آمریکا در وین را «سازنده» خوانده و گفت این گفت‌وگوها بر پیشبرد مذاکرات جامع متمرکز بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، یک مقام وزارت خارجه آمریکا دیدار دوجانبه هیئت‌های ایرانی و آمریکایی در وین را «سازنده» خوانده است. به گفته وی، این دیدار که 80 دقیقه طول کشید «بر نحوه پیشبرد مذاکرات جامع متمرکز بود».

نمایندگان ایران و آمریکا امروز در حاشیه دور تازه مذاکرات هسته‌ای، دیداری دوجانبه داشتند. در این نشست، «عباس عراقچی» ریاست تیم ایرانی را بر عهده داشته و «وندی شرمن» هم هیئت آمریکایی را سرپرستی کرد. هیئت ایرانی امروز ملاقات‌های مشابهی را هم با دیگر کشورهای عضو 1+5 داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه