پادشاه عربستان: حق داریم "از خود دفاع کنیم"
پادشاه عربستان سعودی امروز (یک شنبه) اعلام کرد: "این حق ماست که از خود دفاع کنیم".[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت اینترنتی النشره، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی تصریح کرد: حق ماست که از خود دفاع کنیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی مدعی شد که مسئولان عربستانی در امور دیگران دخالت نمیکنند.
,,
پادشاه سعودی همچنین گفت: از دیگران میخواهیم که در امور ما دخالت نکنند.
,,
وی افزود: ما با برادران عرب و مسلمان خود در دفاع از کشورهایشان و حفظ نظامهایشان همکاری میکنیم، "همانطور که ملتهایشان به این امر راضی هستند".
,,
انتهای پیام/ن
]
ارسال دیدگاه