اخبار داغ

با تلاش سربازان گمنام امام زمان؛

جاسوس رژیم صهیونیستی در کرمان دستگیر شد

جاسوس رژیم صهیونیستی در کرمان دستگیر شد
با تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، یک جاسوس رژیم صهیونیستی دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، دادخدا سالاری رئیس دادگاه انقلاب کرمان با اشاره به اشراف اطلاعاتی دستگاه اطلاعاتی کشور از دستگیری یک جاسوس رژیم صهیونیستی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
به گفته وی این فرد که در پوشش کسب و کار تجارت در کشورهای جنوب شرق آسیا فعالیت می کرده است، قصد جمع آوری اطلاعات از معادن کرمان و جاسوس از حوزه اقتصادی داشت.
,
 
,
سالاری با بیان این که فرد دستگیر شده آگاهانه قصد جاسوسی به نفع دشمن صهیونیستی را داشته است، عنوان داشت: این جاسوس در آخرین سفر خود تحت عنوان گردشگر به کشور تایلند می رود تا یک‌سری اطلاعات کشور به یک افسر اطلاعاتی سفارت رژیم صهیونیستی در تایلند تحویل دهد.
,
 
,
وی ادامه داد: این فرد در مرتبه دوم قصد داشته با جمع‌آوری یک‌سری اطلاعات اقتصادی، جغرافیایی و حتی اطلاعات از حوزه معادن استان کرمان، این اطلاعات را برای رابط خود ارسال کند که در این امر ناموفق بوده و دستگیر شده است.
,
 
,
رئیس دادگاه انقلاب کرمان خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده به زودی محاکمه و به سزای عمل خود می‌رسد.
,
 
,
سالاری با تاکید بر اینکه افشا و انتقال هرگونه اطلاعات به افراد خارجی و سایر افراد در دیگر کشورها آغاز یک خطای محرز است، اعلام کرد: هم‌وطنانی که قصد سفر به خارج از کشور دارند باید مدنظر داشته باشند که شاید در تور اطلاعاتی سرویس های جاسوسی بیگانه قرار بگیرند و به اجبار و یا ناخواسته به دشمن کمک کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در یک نگاه شاید اطلاعاتی که منتقل می‌شود برای خود فرد فریب خورده چندان دارای اهمیت نباشد، اما همین اطلاعات ساده و پیش پا افتاده برای یک افسر اطلاعاتی دشمن حکم اطلاعات کاربردی و ارزشمند را داشته باشد.
,
 
,
رئیس دادگاه انقلاب کرمان در پایان تاکید کرد: هیچ اقدام ضد امنیتی از چشم تیزبین ماموران اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (ع) دور نمی‌ماند و هر کس به هر نحوی قصد همکاری با دشمنان نظام اسلامی را داشته باشد، شناسایی و دستگیر می‌شود.
, , بوتیا نیوز,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه