اخبار داغ

امیری:در خارج از کشور صندوق رأی نداریم

امیری:در خارج از کشور صندوق رأی نداریم
سخنگوی وزارت کشور گفت: در خارج از کشور صندوق رأی برای انتخابات مجلس نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی امیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره امکان رأی دادن ایرانیان خارج از کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: ما صندوق رأی در خارج از کشور برای انتخابات مجلس نداریم و کسانی که در خارج از کشور هستند برای رأی دادن می‌توانند با حضور در داخل کشور این کار را انجام دهند که منعی در این زمینه وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی همچنین درباره زمان شمارش آراء بیان کرد: در حوزه‌های انتخابیه‌ای که بعد از ساعت 6 بعدازظهر نیاز به تمدید زمان انتخابات نباشد، بلافاصله شمارش آراء آغاز می‌شود.
,
 
,
به گزارش ایسنا، امیری همچنین در جمع خبرنگاران درباره مسأله تشابه اسمی بعضی از کاندیداها و نامه‌ای که یکی از کاندیداها به وزارت کشور در این زمینه نوشته است، یادآور شد: در مورد آن مسأله خاص این قضیه مربوط به ستاد تهران است و باید از آنها پرسیده شود و اگر نامه‌ای هم به وزارت کشور بدهند ما به فرمانداری تهران می‌دهیم.
,
 
,
وی در ادامه تأکید کرد: در شعب اخذ رأی با تراکم مواجه هستیم و اگر مردم معطل می‌شوند از آنها عذرخواهی می‌کنیم. امکانات و مقدورات ما همین‌قدر بوده و از مردم تقاضا می‌کنیم که صبوری کنند.
,
 
,
قائم مقام وزارت کشور با بیان اینکه مردم حتماً شناسنامه خود را هنگام رأی دادن همراه داشته باشند افزود: علاوه بر شناسنامه که تنها سند هویتی است که با آن اخذ رأی به عمل می‌آید، توصیه می‌کنیم که کارت ملی هم به همراه داشته باشند.
,
 
,
وی افزود: بهتر است مردم مراجعه به شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند و قبل از مراجعه به شعب نسبت به فرد یا افراد یا لیستی که انتخاب کرده‌اند به اتقان و اطمینان برسند و موقعی که به شعب مراجعه می‌کنند برای نوشتن تعرفه‌ها آمادگی کامل داشته باشند.
,
 
,
سخنگوی وزارت کشور در پایان از اتفاق مسجد لرزاده و اینکه خبرنگاران و عکاسان را از این مسجد بیرون کرده‌اند اظهار بی‌اطلاعی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه