سرقت ماده رادیو اکتیو در مکزیکوسیتی

سرقت ماده رادیو اکتیو در مکزیکوسیتی
وزیر کشور مکزیک اظهار داشت ماده رادیواکتیو خطرناکی در پایتخت این کشور به سرقت رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از «ان‌بی‌سی» ،وزیر کشور مکزیک روز دوشنبه ابراز داشت کامیونی حامل ماده رادیواکتیو در مکزیکو‌سیتی به سرقت رفته‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


بعد از این سرقت که شرکت «کویریتارو» آنرا گزارش داد، ۵ ایالت این کشور در وضعیت هشدار قرار گرفتند.

سازمان حمایت شهری و هماهنگی بین المللی اعلام کرد وانت شورلتی حامل ماده رادیو اکتیو که مصارف رادیولوژی دارد از «سن ژوان» به سرقت رفته است که اگر این ماده به طور امنی یا در شرایط صحیحی محافظت نشود میتواند برای مردم خطرناک باشد.

,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه