اخبار داغ

جلسه غیر علنی مجلس برای نحوه رأی اعتماد به وزرا

جلسه غیر علنی مجلس برای نحوه رأی اعتماد به وزرا
نمایندگان مجلس صبح امروز برای نحوه رأی اعتماد به ۱۸ وزیر کابینه حسن روحانی جلسه غیر علنی و غیر رسمی تشکیل داده و با تغییر زمان تعطیلات تابستانی مجلس مقرر کردند که از دوشنبه آینده در ۲ نوبت صبح و عصر برای بررسی صلاحیت وزرا جلسه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سید حسین نقوی نماینده ورامین در مجلس در گفت وگوی از تشکیل جلسه غیر علنی و غیر رسمی صبح امروز خبرداد و گفت: در این جلسه در خصوص نوبت دوم تعطیلات تابستانی و زمان آن و همچنین نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس برای رای اعتماد به کابینه روحانی بحث و تبادل نظر شد.

,  , شبکه اطلاع رسانی دانا, سید حسین نقوی نماینده ورامین در مجلس در گفت وگوی , از تشکیل جلسه غیر علنی و غیر رسمی صبح امروز خبرداد و گفت: در این جلسه در خصوص نوبت دوم تعطیلات تابستانی و زمان آن و همچنین نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس برای رای اعتماد به کابینه روحانی بحث و تبادل نظر شد.,

وی افزود: مقرر شد تا مجلس دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در 2 نوبت صبح و عصر برای بررسی صلاحیت وزرا جلسه داشته باشد.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جلسه نمایندگان پیشنهاد دادند مجلس فردا چهارشنبه جلسه علنی نداشته باشد تا آنها فرصت بیشتری برای گفت‌وگو با وزرا جهت بررسی صلاحیت آنها داشته باشند. در همین راستا قرار شد تا هیئت رئیسه این پیشنهاد را بررسی و نتیجه آنرا به نمایندگان اعلام کند.

,

نقوی با اشاره به نوبت دوم تعطیلات تابستانی مجلس که قرار بود از 26 مرداد تا 15 شهریور ماه باشد، گفت: در جلسه صبح امروز مقرر شد که دور دوم تعطیلات تابستانی مجلس به جای سه هفته، 2 هفته باشد و  این تعطیلات هم به آخر شهریور ماه موکول شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه