تعطیلی مترو لس‌آنجلس به خاطر تهدیدامنیتی

تعطیلی مترو لس‌آنجلس به خاطر تهدیدامنیتی
یکی از ایستگاه‌های مترو شهر «لس آنجلس» بعد از پیدا شدن یک بسته مشکوک توسط مأموران پلیس تخلیه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون کلانتر منطقه «لس‌آنجلس» اعلام کرد که یکی از ایستگاههای مترو این شهر بعد از آن تخلیه شد که مأموران پلیس یک بسته مشکوک را در ایستگاه مترو مشاهده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پایگاه اسپوتنیک گزارش کرد، بسته مشکوک که یک ساعت در بالای آن قرار داشت، به یک پریز برق در ایستگاه «گلد لاین» در پارک هایلند در شمال شرقی لس‌آنجلس وصل شده بود.

,

مأموران پلیس لس‌آنجلس به سرعت این ایستگاه مترو را تخلیه کردند و قطارها را جایگزین کردند. یک گروه از کارشناسان خنثی بمب به ایستگاه مذکور اعزام شده‌اند.

,

هنوز جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نشده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه