اخبار داغ

تطهیر چهره سران فتنه در دانشگاه ارومیه؛

آقای حب نقی برخورد می کنید یا تشکل های دانشجویی برخورد کنند!؟

آقای حب نقی برخورد می کنید یا تشکل های دانشجویی برخورد کنند!؟
از رئیس دانشگاه ارومیه جناب آقای دکتر حب نقی سوال دارم آیا برخورد میکنیدبا این رفتارهای ضد نظام جمهوری اسلامی یا ما تشکل های تاییده رهبری برخورد کنیم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نسل برهان؛ مهدی نصیری عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در پی توزیع و انتشار تصاویر برخی از سران قتنه در دانشگاه ارومیه و شبکه های اجتماعی سوالی را از رئیس دانشگاه ارومیه پرسیده و منتظر جواب آن است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان, ؛,

چندی پیش نبود که تقلب را در انتخابات۸۸بهانه خود کردند و فتنه ای بنام فتنه سبز راه انداختند تا برای برداشتن نظام جمهوری اسلامی و ساختن جمهوری ایرانی!

این روزها خبرهایی بگوش می رسد که سعی میکنند مهر ننگینی که به پیشانی فتنه گران زده شده را میخواهند با تطهیر چهره های تک تکشان این مهر ننگین را برداشته و بازی انتخاباتی ۹۶را راه بندازند.

یک سری از اعضای فتنه حصر خانگی شدند و یک سری هم ممنوع التصویر که این قوانین توسط دادستان کل جناب اژه ای اجراشد وقطعی شد. و تا این وقت هیچ تغییری در این قوانین صورت نگرفته که بعضی از تشکل های یک بار مصرف دارند این اشخاص را هم رسانه ای میکنند و هم بازی انتخاباتی راه می اندازند.

از تمام آقایان فتنه ای و نائبانشان در دانشگاه ها که خود را بعنوان تشکل نمایان کرده اند یک سوال دارم؟آ یا ۸۸یادتان رفته یا ۹دی؟ از همین نائبانشان میخواهم بپرسم. آیا خیانت به نظام حکمش چیست؟؟ که سنگ این اشخاص را برسینه میزنید.
متاسفانه بصیرتی که رهبری فرمودند توجه حال این آقایان نشده است و کماکان در خفگان سیاسی دست وپا میزنند.

چندی پیش نبود که در دانشگاه تهران یک بار، فقط یک بار این تطهیر چهره های فتنه صورت گرفت که تا اخراج رئیس دانشگاه پیش رفت. از رئیس دانشگاه ارومیه جناب آقای دکتر حب نقی سوال دارم آیا برخورد میکنید با این رفتارهای ضد نظام جمهوری اسلامی یا ما تشکل های تاییده رهبری برخورد کنیم؟ آیا این مسئله دا بگوش نهاد رهبری کل برسانیم و رسانه ای کنیم، یا برخورد میکنید؟ امیدوارم هرچه سریعتر آقایان اقدام کنند تا اقدام نکردیم.

صد واقعه چون دوم خرداد بسازید
ماچون 9دی منتظر حکم جهادیم...

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه