اخبار داغ

رییس کمیسیون اصل90 مجلس:

همسر و فرزند بقایی به نیویورک نرفتند/ ما اشتباه کردیم

همسر و فرزند بقایی به نیویورک نرفتند/ ما اشتباه کردیم
رییس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی با بیان این که همسر و فرزند حمید بقایی رییس دفتر رییس جمهور سابق به نیویورک سفر نکرده اند، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در اعلام نظریه اش درباره سفر همسر و فرزند بقایی به نیویورک اشتباه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمدعلی پورمختار در نشست خبری در محل کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره شکایت حمید بقایی رییس دفتر رییس جمهوری سابق از سه نماینده مجلس، گفت: این کمیسیون بعد از ارایه شکایت "نادر قاضی پور" نماینده ارومیه درباره سفر فرزند و همسر بقایی، رسیدگی های خود را انجام داد و پاسخ آن را به صورت محرمانه به آقای قاضی پور ارایه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, محمدعلی پورمختار در نشست خبری در محل کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره شکایت حمید بقایی رییس دفتر رییس جمهوری سابق از سه نماینده مجلس، گفت: این کمیسیون بعد از ارایه شکایت "نادر قاضی پور" نماینده ارومیه درباره سفر فرزند و همسر بقایی، رسیدگی های خود را انجام داد و پاسخ آن را به صورت محرمانه به آقای قاضی پور ارایه کرد.,

پورمختار افزود: بعد از آن ما شاهد بودیم پاسخ های کمیسیون اصل 90 در دو سایت اینترنتی منتشر شده و پس از آن که از آنان پرسیدیم این اطلاعات را چه کسی به آنان داده است حرفی به ما نزدند و مجبور شدیم در دادستانی اعلام جرم کنیم.

,


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: پس از انتشار آن نامه حمید بقایی اعلام کرد که همسر و فرزندش در این سفر حضور نداشتند سپس ما ورود کردیم و در این راستا از پلیس امنیت و وزارت امور خارجه استعلام گرفتیم که وزارت خارجه اعلام کرد ویزا صادر شده است.

,
,



پورمختار اظهار کرد: در همین حال پلیس امنیت گفت که همسر و فرزند آقای بقایی تا مرحله عزیمت رفتند ولی از سفر انصراف داده اند.

,
,
,



وی با بیان این که کمیسیون اصل 90 مجلس شجاعانه اعلام می کند که در این زمینه اشتباه کرده است، گفت: این کمیسیون اشتباه خود را تصحیح می کند ولی آن زمان هم گزارش را ارایه نکرده بودیم و تنها آن را به صورت محرمانه به آقای قاضی پور ارایه کردیم و نمی‌خواستیم موضوع رسانه ای شود.

,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه