اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با دانا:

ریاست منطقه آزاد کیش را به من دادند تا از شورای شهر کنار بروم

ریاست منطقه آزاد کیش را به من دادند تا از شورای شهر کنار بروم
محسن پیر هادی منتخب شورای شهر تهران گفت: چند روز قبل از طرف دولتی‌ها به من پیشنهاد کار در بخش دولتی را دادند و از من خواستند که از شورای شهر تهران استعفا بدهم و به دولت بیایم.
[

محسن پیر هادی منتخب شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص پیشنهاد و صحبتهای که دولت یازدهم برای قبول ریاست منطقه آزاد کیش اظهار داشت:چند روز قبل از طرف دولتی ها به من پیشنهاد کار در بخش دولتی را دادند و از من خواستند که از شورای شهر تهران استعفا بدهم و به دولت بیایم .

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی افزود: من با این پیشنهاد مخالفت کردم و قصد خدمت در شورای شهر را دارم و ما رای مردم را داریم باید به رای مردم احترام بگذاریم.

,

 

,

این منتخب مردم تهران با انتقاد از انتشار این خبر از سوی برخی رسانه‌های اصلاح طلب، گفت: انتشار این خبر از طرف این رسانه‌ها کار صحیحی نبود و خلاف اخلاق و شئونات است، همچنین این خبرسازی ها نشان دهنده این است که متاسفانه برخی به دنبال سیاسی کاری در شورا هستند که این مسئله صحیح نیست.

,

 

,

وی در پاسخ به احتمال ابقای قالیباف در شهرداری تهران گفت: برای انتخاب شهردار تهران همه اعضای31نفره منتخب شورای شهر تهران با توجه به شاخص های تعیین شده سنجیده می شوند و آقای قالیباف هم مانند بقیه با این شاخص ها سنجیده می شود.

,

 

,

وی در خصوص جلسه بعدی شورای شهر گفت: جلسه بعدی شورای شهر روز شنبه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه