اخبار داغ

فاطمه رهبر:مجلس به رحمانی فضلی رأی خوبی خواهد داد

فاطمه رهبر:مجلس به رحمانی فضلی رأی خوبی خواهد داد
نماینده تهران با اشاره به عملکرد خوب و درخشان رحمانی فضلی در سال‌های گذشته گفت: مجلس به دلیل همین عملکرد خوب رأی بالایی به وی خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، فاطمه رهبر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب عبدالرضا رحمانی فضلی گزینه پیشنهادی کابینه روحانی برای تصدی مسئولیت وزارت کشور گفت: آقای رحمانی فضلی از دوران مجلس هشتم تاکنون مسئولیت دیوان محاسبات کشور را بر عهده داشته که نمایندگان از عملکرد وی در این دیوان رضایت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: ایشان با حضور در دیوان محاسبات تحول و ابتکارات خوبی را به وجود آورد. به عنوان مثال گزارش‌های تفریغ بودجه در دوران ایشان به موقع برای نمایندگان ارسال می‌شد که منشأ تصمیمات خوبی در مجلس و کشور شده است.

,

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به برنامه‌های رحمانی فضلی برای تصدی وزارت کشور خاطرنشان کرد: ایشان برای این وزارتخانه هم برنامه‌های خوبی ارائه کرد و قطعاً حضور وی در وزارت کشور منشأ تحولات خوب و درخشانی خواهد بود.

,

رهبر گفت: قطعاً نمایندگان براساس کار کارشناسی، تصمیم خوبی در خصوص تصدی رحمانی فضلی بر وزارت کشور خواهند گرفت و ما شاهد خواهیم بود که وی با رأی بالایی از بهارستان عازم خیابان فاطمی خواهد شد.

,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/ن

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه