معاون اقتصادی وزیر اقتصاد:
مهلت مصرف برای بنزین ۴۰۰ تومانی
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که وضعیت بنزین 400 تومانی موجود در کارتهای سوخت چه خواهد شد گفت: بر اساس تصمیم دولت قرار است مهلتی به مردم داده شود تا این بنزین را مصرف کنند و قرار نیست بنزین 400 تومانی بسوزد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، شاپور محمدی در گفتوگو با فارس، در پاسخ به این سوال که وضعیت بنزین 400 تومانی موجود در کارتهای سوخت چه خواهد شد گفت: بر اساس تصمیم دولت قرار است مهلتی به مردم داده شود تا این بنزین را مصرف کنند و قرار نیست بنزین 400 تومانی بسوزد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه