اخبار داغ

بی تدبیری در ثبات مدیریتی شهرستان قروه / سومین فرماندار دولت در قروه چه کسی خواهد بود؟

بی تدبیری در ثبات مدیریتی شهرستان قروه / سومین فرماندار دولت در قروه چه کسی خواهد بود؟
با وجودی که تنها 8 ماه از عمر دولت یازدهم باقی مانده است باید دید چه کسی به عنوان فرماندار جدید قروه معرفی خواهد شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و با روی کار امدن دولت تدبیر و امید نگاه ها به پست های حساس مدیریتی معطوف شد و انتظار تغییر فرماندار و دیگر مسئولیت های مهم در شهرستان ها به دور از اذهان عمومی نبود اما آیا تغییراتی که در مناطق دور از مرکز و در شهرستان ها رخ داد تغییرات به جا و مناسبی بود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

در شهرستان قروه با پایان انتخابات ریاست جمهوری و با گذشت کمتر از یکسال از عمر دولت محمد رسول شیخی زاده جایگاه خود را به محمد شرفبیانی داد تا نخستین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان قروه معرفی شود.

,

اما محمد شرفبیانی در واقع در حالی به سمت فرمانداری قروه منصوب شد که صرفا مسئولیت اجرایی وی در دانشگاه آزاد اسلامی بود و پس از 6 ماه در حالی که یکی از بی حاشیه ترین فرمانداران قروه محسوب می شد از سمت خود کنار گذاشته شد و شعبان سپهر که پیش از آن مسئولیت مدیر کل امور سیاسی امنیتی استانداری کردستان را برعهده داشت به عنوان دومین فرماندار دولت به شهرستان قروه پا نهاد.

,

در این میان هم اکنون و با وجودی که بیش از 18 ماه از فعالیت شعبان سپهر به عنوان فرماندار قروه در این شهر می گذرد وی نیز این بار به دلیل مشکلات شخصی از این شهرستان خواهد رفت تا یکبار دیگر بی ثباتی مدیریتی در دولت تدبیر و امید خودنمایی کند.

,

فارغ از اینکه چه کسی به شهرستان قروه برای سومین بار پا می گذارد باید گفت متاسفانه تغییرات مدیریتی آن هم در پست های حساس شهرستان بی برنامگی ها و ناهماهنگی های بعدی را به دنیال خواهد داشت و زمینه تزلزل در پیشبرد اهداف دولت را ایجاد خواهد کرد که نه تنها مانع پیشرفت شهرستان خواهد بود بلکه زمینه تغییرات بعدی در دیگر پست های ادارای شهرستان ها را نیز ایجاد می کند.

,

از طرفی شهرستان قروه به عنوان دروازه شرقی استان فرهنگ و هنر و محور ارتباطی مراکز استان ها در کردستان و همدان به عنوان یکی از حساس ترین شهرهای استان محسوب می شود و باید شخصی که عهده دار سمت فرمانداری این شهر می شود با فضای فرهنگی و سیاسی این دیار آشنایی کامل داشته باشد که ناگزیر انتصاب مدیران بومی می تواند اثرگذاری بیشتری بر امور شهرستان بگذارد.

,

حال با وجودی که تنها 8 ماه از عمر دولت یازدهم باقی مانده است باید دید چه کسی عهده دار این مسئولیت حساس در شهرستان قروه خواهد بود و آیا این بار سمت فرمانداری در دولت تدبیر و امید برای شهرستان قروه پابرجا می باشد؟

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه