اخبار داغ

مدیرکل ارشاد اسلامی اصفهان؛

اصفهان میزبان «جشنواره بین‌المللی فیلم کودک» خواهد بود

اصفهان میزبان «جشنواره بین‌المللی فیلم کودک» خواهد بود
ارزانی از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک به میزبانی اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت اینکه آیا اصفهان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک را میزبانی خواهد کرد یا خیر پاسخ داد: این جشنواره به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار, صاحب‌نیوز,

حبیب رضا ارزانی با تایید برگزاری این جشنواره بین‌المللی ادامه داد: توافقی بین شهرداری اصفهان و ایوبی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی انجام گرفت.

,

وی در خصوص زمان احتمالی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک اظهار کرد: اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه سال جاری این جشنواره برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان قرار است دبیر برگزاری این جشنواره را به تهران معرفی کند گفت: پس از معرفی این شخص حکم برای او صادر خواهد شد تا کار به‌صورت رسمی آغاز شود.

,

حبیب رضا ارزانی با اشاره به تشکیل کارگروهی در شهرداری اصفهان برای این جشنواره بین‌المللی گفت: شهردار اصفهان، چند تن از اعضای شورای اسلامی این شهر،‌ یک نفر به نمایندگی از بنیاد سینمایی فارابی تهران و مدیرکل ارشاد استان اعضای این کارگروه هستند.

,

بر این اساس، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از این از ارجاع توافق‌نامه پیشنهادی وزارت فرهنگ برای برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان و از دستور کار خارج شدن لایحه پیشنهادی شهرداری اصفهان در این خصوص در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داده بود.

, پیش از این از ارجاع توافق‌نامه پیشنهادی وزارت فرهنگ برای برگزاری جشنواره فیلم کودک, لایحه پیشنهادی شهرداری اصفهان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه