رشد جمعیت ایران به صفر می رسد

رشد جمعیت ایران به صفر می رسد
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم قدردانی از فعالان عرصه سلامت جنوب خوزستان در آبادان گفت: رشد جمعیت در برخی استان های کشور منفی است که با ادامه این روند در آینده، کشوری پیر خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از شبکه خبر، مطلق، با اشاره به وجود ۱۱ میلیون جوان در ایران افزود: باید با فراهم کردن اشتغال و مسکن جوانان ، زمینه ازدواج آنها را فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


مطلق، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت

وی افزود: بیش از سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد که این آمار با افزایش سن ازدواج بیشتر می شود.

مدیر کل دفتر سلامت جمعیت ، خانواده و مدارس وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: امسال با همت و نظر مساعد رئیس جمهوری ، وزیر بهداشت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سال تحول در بخش سلامت کشور خواهد بود.

آقای مطلق، کاهش مرگ و میر مادران باردار و نوزادان و تغییر سبک زندگی را از اهداف کلی نظام سلامت کشور برشمرد و افزود: امسال برنامه ریزی بسیار خوبی در زمینه سلامت صورت گرفته است.

در این مراسم از فعالان عرصه سلامت شهرستان های آبادان، خرمشهر، هندیجان، ماهشهر و شادگان قدردانی شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه