اخبار داغ

پشت پرده نشریه یالثارات چه خبر است؟

به نام حزب الله به کام هاشمی

به نام حزب الله به کام هاشمی
نکته عجیبی در اقدامات این نشریه وجود دارد که شائبه ردپای خاندان آقای هاشمی را تداعی میکند، هر زمان که اقای هاشمی اظهارات شاذی می کند و فضای عمومی کشور علیه ایشان شعله ور می شود این گروه مسئله دسته چندمی را نظیر یک تجمع ظاهرا فرهنگی ترتیب داده و حاشیه سازی وسیعی رقم می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان؛ امام خمینی(ره)؛ رهبر کبیر انقلاب اسلامی بارها بر لزوم التزام عملی به قانون اساسی تاکید داشتند و همه اشخاص و احزاب کشور را دعوت به این مهم میکردند اما به گواه تاریخ همواره شاهد آن بودیم که عده ای با رویکرد افراطی یا تفریطی از قانون اساسی کشور تخطی کرده و گاها علی رغم اعتراض مراجع قانونی و... خود را بر حق و فراتر از قانون پنداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

برهم زدن آرامش عمومی و ایجاد فضای دو قطبی و تنش زایی و ایجاد حساسیت نسبت به برخی مسائل دست دوم از اهداف این گروه ها بوده که در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور نقش مهمی ایفا میکنند.

,

اخیرا شاهد آن هستیم گروهی که خود را منتصب به نظام و انقلاب و ملتزم به ولایت پذیری و اسلام میداند در تحرکاتی مشکوک  خود را فرا قانون معرفی کرده و معتقدند تمام اقدامات آنان از تجمعات گرفته تا حمله به سفارتخانه ها، مطابق قانون و اسلام هست و نیازی به گرفتن مجوز ندارندTگروهی که با اقدامات افراطی و خلاف قانون خود موجب ایجاد سوء ظن و بدبینی نسبت به قشر حزب الهی و انقلابی شده اند.

,

این عده دم از ولایت فقیه میزنند و در اقدامی خلاف منویات ایشان میروند دنبال فتح سفارتخانه کشورها! دم از اسلام و دین مداری میزنند اما به هرشخص و گروهی توهین و افترا میبندند! دم از حفظ ارزش ها میزنند اما خود مروج فحشا میشوند! بسیار عجیب است که این گروه در پاسخ به انتقادات اشخاص حزب الهی، میگویند شما هم قبلا اینطوری بودید!

,

تفرقه افکنی و ایجاد انشقاق بین نیروهای ارزشی و انحراف اذهان مردم از مسائل اساسی کشور ماه عسل اقدامات ارزشمند به اصطلاح فرهنگی این جریان میباشد.

,

 بسیار تاسف بار است که برخی از اشخاص انقلابی گول مظلوم نمایی و دغدغه مندی فرهنگی این افراد را خورده و سوار بر قطار تشنج آفرینی این گروه میشون، در دورانی که مقام معظم رهبری مدام بر مسئله فرهنگ تاکید دارند و متاسفانه همگان از این مقوله غافل اند، این گروه منتصب به حزب الله از مظلومیت فرهنگ و روحیه مذهبی و دینی مردم  و جوانان سوء استفاده کرده و مدام در کشور تنش زایی بیجا میکنند، غافل از آنکه رهبر انقلاب بارها بر انتقاد دلسوزانه و منصفانه و بجا و عدم انحراف افکار عمومی از مسائل اساسی کشور و عدم نقش آفرینی در زمین بازی دشمن تاکید دارند و این گروه مدعی ولایت مداری که عکس رهبری را سپر خود قرار دادند کاملا  عکس ایشان عمل میکنند.

,

 اما نکته عجیب و مشکوکی در اقدامات این گروه و نشریه وجود دارد که شائبه ردپای خاندان آقای هاشمی و جریانات وابسته به ایشان را تداعی میکند، هر زمان که اقای هاشمی اظهارات شاذی می کند و فضای عمومی کشور علیه ایشان و خاندانش شعله ور می شود این گروه مسئله دسته چندمی را نظیر یک تجمع ظاهرا فرهنگی و یا یک مطلب جنجالی علیه دولت را ترتیب داده و حاشیه سازی وسیعی رقم می زنند و افکار عمومی را از هاشمی و دارو دسته اش منحرف میکنند؛ خودشان نیز بعد از چند روز که آبها از آسیاب می افتد و اخبار دسته گل هاشمی و فرزندانش تبدیل به خبری سوخته می شود، تازه عکس العمل نشان می دهند تا مردم و برخی خواص کم بصیرت متوجه این خط و ربط ریشه ای نشوند، نظیر این اقدامات را در همزمانی دادگاه مهدی هاشمی با مقاله جنجالی نشریه یا لثارات که شکایت مولاوردی را درپی داشت و یا همزمانی اظهارات فائزه هاشمی با مقاله جنجالی دیوس کیست، شاهد بودیم.

,

همچانکه تندروی های این گروه در دهه 70 که تنها خود را انسان مؤمن و مخلص میدانستند و برخلاف رویه مقام معظم رهبری توهین های مکرر به زنان و دختران بدحجاب می کردند و با اقدامات مشابه اینچنینی  باعث میشدند که فضای آزادی بیان و فرهنگی کشور متشنج شود تا مردم از ضعف ها و رسوایی های اقتصادی کابینه هاشمی غافل شوند.

,

سؤالی اساسی این است که علی رغم شکایات اشخاص و طیف های موافق و مخالف از عملکرد سخیف نشریه یالثارات و اقدامات غیر قانونی انصارالله در برپایی تجمعات غیر قانونی، چرا شاهد برخورد درخوری از سوی دولتمردان مدعی قانون مداری نیستیم؟ شاید به این دلیل باشد که دولت روحانی که شعارها و وعده های اقتصادیش را بر باد رفته میبیند در تلاش است با میدان دادن به نشریاتی همچون یالثارات علم آزادی بیان را برپا کند و در فضای انتخاباتی حداقل یک برگ برنده در اختیار داشته باشد و از طرف دیگر با نشان دادن انصارالله و نشریه یا لثارات به عنوان نماینده جریان حزب الله،  چهره قشر انقلابی را در نزد عوام مخدوش کرده و از اعتبار و محبوبیت آنان بکاهد.

,

امیدواریم مردم و برخی از خواص گول بازی سیاسی جریان آقای هاشمی و حلقه اطرافیانش را نخورند و مسجد ضرار کنونی را همچون مسلمانان صدر اسلام در نطفه خفه کنند تا پیش از این شاهد تاخت و تاز و تفرقه افکنی جریانات کذایی در کشور نباشیم.

,

انتهام پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه