اخبار داغ

عضو شورای فقهی مدارس علمیه اهل تسنن:

جامعه اهل تسنن در انتخابات ۱۴۰۰ از "آیت‌الله رئیسی"‌ حمایت می‌کنند/ همه اقوام در انتخابات حضور‌ پرشور خواهند داشت

جامعه اهل تسنن در انتخابات ۱۴۰۰ از "آیت‌الله رئیسی"‌ حمایت می‌کنند/ همه اقوام در انتخابات حضور‌ پرشور خواهند داشت
عضو شورای فقهی مدارس علمیه اهل تسنن کشور گفت: آیت‌الله رئیسی گزینه مورد حمایت جامعه اهل تسنن خراسان شمالی در انتخابات ۱۴۰۰ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج آخوند گلدی کمالی در گفت‌وگویی، با اشاره به وضعیت حساس کنونی کشور، خطاب به اهل سنت استان خراسان شمالی اظهار داشت: دلم می‌خواهد بدانید هر اتفاقی در عرصه انتخابات بیفتد و فارغ از نتیجه آن و پیروزی هر شخصی در این عرصه، تک تک شما مردم عزیز در قلب من جای دارید و خداوند آگاه است که بنده، هیچ‌گاه راضی نیستیم حتی دل یک نفر از شما به هیچ قیمتی بشکند و ارزش هیچ کرسی و پست ومقامی را با دل صاف و پاک شما برابر نمی‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: لکن اینک ما مردم ایران عزیز و بالاخص اهل سنت در برهه سرنوشت‌ساز و حساسی قرار گرفته‌ایم و بر ماست که با حضوری پرشور و همگانی در پای صندوق‌های رای  حماسه‌ای بزرگ رقم بزنیم و با رای ما شخصی لایق و توانا سکان قوه مجریه را به دست بگیرد. زیرا که سیاست‌های او می‌تواند نقش مهمی در توسعه یا عدم توسعه یافتگی کشور و این خطه از مملکت داشته باشد.
,
 
,
مدیر حوزه علمیه اهل تسنن خراسان شمالی با اشاره به لزوم حضور جدی مردم در صحنه‌ گفت: از این رو حضورمان را در انتخابات پررنگ کرده تا تاثیر آن در زندگی تک تک مان نمود پیدا کند.
,
 
,
وی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر  نظرسنجی‌ها و بحث و بررسی‌های زیادی در بین بزرگان علمای اهل سنت در ارتباط با انتخاب فرد اصلح و این که به چه کسی اعتماد کنیم صورت گرفت و در نهایت نظر بر این شد که با همه ارادتی که به دیگر نامزدها داریم با توجه به سیاست‌های عدالت‌گرایانه حضرت آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی‌ به ایشان اعتماد کنیم.
,
 
,
آخوند کمالی تصریح کرد: از همه شما عزیزان قوم ترکمن در استان خراسان شمالی در هر جایی که هستید و با هر سلیقه و تفکر انتظار می‌رود ضمن حضوری پرشور و همگانی در پای صندوق‌ها با رای خود به ‌آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه برگ زرین دیگری را در تاریخ استان خراسان شمالی و قوم ترکمن رقم بزنید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه