اخبار داغ

امام زاده قاسم(ع) ملارد و ناگفته های تاریخی/ پدر شهیدی که دستور بازسازی بقعه را در عالم رویا گرفت

امام زاده قاسم(ع) ملارد و ناگفته های تاریخی/ پدر شهیدی که دستور بازسازی بقعه را در عالم رویا گرفت
این بقعه مبارک دارای تاریخچه جالبی است که تاکنون در جایی منتشرنشده است، درسال ۱۳۵۱ این بقعه مورد بی مهری عده ای قرارمی گیرد که اعتقاد داشتند این امام زاده از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) نیست و بدین سبب این امام زاده را تخریب می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، بقعه امامزاده قاسم (ع) در روستای بیدگنه از روستاهای شهرستان ملارد واقع شده است. گفته می‌شود آن حضرت از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) است. بقعه ایشان در ضلع جنوبی روستای بیدگنه و در دل کوهی بزرگ قرار گرفته و همه روزه محل زیارت اهالی این روستا و رهگذاران بسیاری است. واقع شدن این امام زاده در کنار کوه و مناطق طبیعی زیبای منطقه همه ساله بازدیدکنندگان بسیاری مسافر خود می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد، ,

پدر شهیدی که دستور بازسازی بقعه امام زاده قاسم (ع) را در عالم رویا گرفت

,

بنا بر گفته خادم این بقعه مبارکه و مردم روستا، سال‌ها پیش به دلیل عدم رسیدگی، این بقعه کم کم مخروبه می‌شود و دیگر کمتر زائری به آن جا می‌رفت . در سال ۱۳۷۵ پدر شهید صفدر اینانلو در عالم رویا ندایی مبنی بر برپایی این مکان مقدس را شنیده و نیت می‌کند تا بنای این امام زاده را بازسازی نماید. کربلایی پس از مشورت با مردم و افراد ساکن در روستا تمام تلاش خود را می‌گیرد و کار بازسازی را شروع می‌کند. اما مورد تمسخر عده ای قرار می‌گیرد.

,

پدر شهید صفدر اینانلو پس از تلاش بسیار بار دیگر از طریق رویای صادقه مکان شجره نامه را نیز در خواب می‌بیند که  پس از رجوع به یکی از خادمین حضرت عبدالعظیم (ع) شجره نامه این امام زاده را به‌دست آورده و به مردمی که قصد تخریب این مکان مقدس را دارند نشان می‌دهد  ، خوابی سراسر معنا و معرفت که باعث شده مکان این امام زاده محلی برای زیارت دوستداران خاندان امامت و نبوت باشد.

,

کربلایی راهی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) می شود و پس از پیدا کردن خادم و تشرف به حضور وی تقاضایش را مطرح می‌کند و شجره نامه را به‌دست می آورد. بعد هم با مردم امام زاده را تجدید بنا و با کمک اداره اوقاف ضریح مطهرامام زاده وحیاط و محوطه را بنا می‌کند.

,

اکنون زائرین بسیاری است از سرتاسر کشور به این روستا آمده و برای گرفتن حوائج خود دست به دامان این بزرگوار می‌شوند.

,

امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد امام زاده قاسم (ع) ملارد

, امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد , امام زاده قاسم (ع) ملارد ,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه