برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مرادی شهردار کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان با اشاره به لزوم تعامل شهرداری و آموزش و پرورش کمیجان در راستای حقوق شهروندی گفت: در این راستا با رئیس آموزش و پرورش کمیجان دیداری داشتم و در این دیدار به تعامل صحیح شهرداری و آموزش و پرورش برای داشتن شهری خوب اشاره شد؛ چراکه شهر خوب را نه یک شهردار خوب، بلکه شهروندان خوب آن می سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی را در آموزش و تربیت شهروند خوب دارد، در ادامه افزود: شهروندی که به درستی حقوق و تکالیف شهروندی را آموزش دیده باشد در ساخت و توسعه شهر نقش مهمی را ایفا می کند.

,

برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود

, برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود, برنامه شهرداری در مدیریت شهر بر پایه فرهنگ خواهد بود,

مرادی تاکید کرد: شهرداری و آموزش و پرورش کمیجان در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله ارتقاء حقوق شهروندی، اجرای طرح شهرداران مدارس، آموزش مدیریت پسماند به دانش آموزان، تجلیل و تکریم از مقام معلمان می توانند فعالیت های مثمر ثمری را انجام دهند.

,

وی توجه و حمایت از تولیدات فرهنگی دانش آموزان و معلمان، استعداد یابی نخبگان تحصیلی و حمایت های مالی و معنوی از آنها، همکاری های مشترک پیرامون حفظ تاریخ و فرهنگ منطقه کمیجان، ارتقاء کیفیت محل های آموزشی را از جمله برنامه های شهرداری در حوزه فرهنگ عنوان کرد.

,

شهردار کمیجان تصریح کرد: برنامه شهرداری در مدیریت شهر در طی چهار سال آینده بر پایه فرهنگ خواهد بود، همکاری جامعه فرهنگی در شکل‌گیری و تدوین سند توسعه پایدار شهر یک الزام اجتماعی است.

,

وی در ادامه افزود: جامعه فرهنگی شهرستان دو نماینده شایسته در بین اعضای شورای شهر دارند و این نشان از اعتبار اجتماعی و مقبولیت بالای فرهنگیان شهرستان است.

,

 انتهای پیام/

]
شهردار کمیجان با اشاره به اینکه همکاری جامعه فرهنگی در شکل گیری و تدوین سند توسعه پایدار شهر یک الزام اجتماعی است، گفت: برنامه شهرداری در مدیریت شهر در طی چهار سال آینده بر پایه فرهنگ خواهد بود.