انجام فعالیت‌های هدفمند با تاکید بر زیست بوم فرهنگی قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌ قزوین؛ حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی در آیین تکریم و معارفه‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: براساس صحبت‌های شهید مطهری انسان در انجام مسئولیت و تکالیف الهی گاهی مامور به نتیجه و گاهی مامور به نتیجه نیستند؛ چنانچه که در برخی مسئولیت‌ها مانند مسئله‌ی جهاد قالب و شرایط کار مشخص بوده و تنها ابراز آن متفاوت است و ما باید ناظر بر نتیجه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌ قزوین,

وی افزود: تبلیغ دین و اصول اساسی از آن دسته مسائل اساسی است که ما به عنوان خدمت‌گذار مردم مامور به نتیجه هستیم و بر این باوریم که مسائلی همچون بیانیه‌ی گام دوم که اجرای آن به عنوان دستور کار ما مطرح می‌شود یک امری است که باید به نتایج آن ناظر باشیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: رهبر انقلاب سند چشم‌انداز اسلام و بیانیه‌ی گام دوم را درحالی ابلاغ کردند که انتظار تحقق آن را یقینا داشتند که تحقق این امر طالب تلاش همه‌ جانبه‌ی ما است.

,

شناسایی ظرفیت استان ما را در ارائه‌ی برنامه‌های هدفمند یاری می‌کند

, شناسایی ظرفیت استان ما را در ارائه‌ی برنامه‌های هدفمند یاری می‌کند,

وی گفت: ما باید به عنوان خدمت‌گذاران این جامعه تلاش کنیم تا افکار و رفتار خود را در راستای مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به نقطه‌ی هدف که تمدن اسلامی است نزدیک کرده و درنهایت زمینه‌ی تحقق تمدن اسلامی را فراهم کنیم.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: تلاش ما در استان قزوین در راستای تقویت جبهه‌ی منسجم، مصمم و متمم انقلابی در استان است چنانچه که این جبهه در استان محقق شده و ما در تلاشیم تا با تقویت جبهه‌ی انقلابی جامعه را به سوی تحقق اهداف نزدیک کنیم.

,

وی بیان کرد: انجام فعالیت‌های هدفمند با تاکید بر زیست بوم فرهنگی استان مسئله‌ی اصلی و در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد؛ چرا که شناسایی و رصد موقعیت و ظرفیت استان ما را در ارائه‌ی برنامه‌های هدفمند یاری می‌کند.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: من به عنوان خادم مردم و سرباز ولی فقیه تلاش می‌کنم تا با تسهیل ارتباط بین نیروهای انقلابی، همکاری مستمر بین نهادهای انقلابی و حاکمیتی و با پشتیبانی و هم‌افزایی در راستای مسئولیت‌های انقلابی و حاکمیتی خود گام بردارم.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی گفت: انجام فعالیت‌های هدفمند با تاکید بر زیست بوم فرهنگی استان مسئله‌ی اصلی و در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.