تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، قایقرانان تیم ملی آبهای آرام امروز در مواد کایاک و کانوی ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ورزشکاران حاضر در اردو هر کدام در ۲ ماده از ۳ ماده برگزار شده، شرکت کردند.

,

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر پیمان قویدل با زمان ۳:۴۵.۲۸۸ دقیقه، امین بوداغی با زمان ۳:۴۶.۲۴۵ دقیقه و امید احمدی با زمان ۳:۵۲.۲۵۱ دقیقه اول تا سوم شدند.

,

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی با زمان ۴:۱۰.۹۸۸ دقیقه، عرفان زنده‌پی با زمان ۴:۱۸.۱۵۴ دقیقه و محمد عباسی با زمان ۴:۲۲.۷۸۴ دقیقه در رده‌ها اول تا سوم قرار گرفتند.

,

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر پیمان قویدل با زمان ۱:۴۳.۷۹۲ دقیقه اول، پوریا شریفی با زمان ۱:۴۵.۲۶۵ دقیقه دوم و امین بوداغی با زمان ۱:۴۵.۴۰۵ دقیقه سوم شدند.

,

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر محمدنبی رضایی با زمان ۱:۵۰.۷۸۶ دقیقه، عادل مجللی با زمان ۱:۵۰.۸۰۳ دقیقه و شاهو ناصری با زمان ۱:۵۶.۲۵۹ دقیقه رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

,

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر پوریا شریفی با زمان ۳۸.۸۱۴ ثانیه اول، ابوالفضل درجزی با زمان ۳۹.۳۷۱ ثانیه دوم و علیرضا جهان‌نما با زمان ۳۹.۴۸۱ ثانیه سوم شدند.

,

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر عادل مجللی با زمان ۴۱.۷۵۱ ثانیه اول، شاهو ناصری با زمان ۴۲.۷۰۷ ثانیه دوم و امیرمحمد اسماعیلی با زمان ۴۵.۴۶۰ ثانیه سوم شدند.

,

نتایج این تست در اختیار کمیته و کادر فنی تیم ملی آبهای آرام قرار خواهد گرفت و نفرات مدعو به اردوی بعد مشخص می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
تست انتخابی پایان اردوی تیم ملی آبهای آرام آقایان امروز ۱۲ خرداد در دریاچه آزادی برگزار شد.